Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@03:09:18 GMT

ترامپ سرانجام با مایک پنس آشتی کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۶۴۷۰

ساعت24-یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت، دونالد ترامپ و معاونش مایک پنس عصر دوشنبه در کاخ سفید "گفت‌وگوی خوبی" داشتند و این پایان دوره سکوت در روابط آنها بعد از یورش به کنگره در ششم ژانویه است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این اولین گفت‌وگوی دونالد ترامپ و معاونش از چهارشنبه گذشته است که در جریان آن این رئیس جمهوری‌خواه، مایک پنس را بابت عدم جلوگیری از تایید پیروزی جو بایدن در کنگره آمریکا به باد انتقاد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع مطلع گفت، ترامپ چهارشنبه با معاونش تماس نگرفت تا از وضعیت سلامت او بعد از یورش طرفدارانش به کنگره در بحبوحه تایید آرای الکترال انتخابات سوم نوامبر اطمینان حاصل کند. این مقام گفت، ترامپ و پنس در ملاقات روز دوشنبه درباره آشوب‌ها در کنگره صحبت کردند.

این مقام افزود: آنها تاکید کردند آن کسانی که قانون‌شکنی کرده و به کنگره حمله‌ور شدند، نماینده جنبش "اول آمریکا" که ۷۵ میلیون طرفدار دارد، نیستند و متعهد شدند تا به کارشان در مدت باقیمانده ادامه دهند. آنها گفت‌وگوی خوبی داشتند و درباره هفته پیش رو و بازتاب کار و دستاوردهای چهار سال گذشته صحبت کردند.

ترامپ که هفته گذشته تقلای ناموفقی برای تغییر شکست انتخاباتی خود داشت، از مایک پنس می‌خواست تا در فرایند تایید آرای الکترال مداخله کند و به حامیانش هم گفت تا به سمت کنگره حرکت کنند. این آشوب پنج کشته بر جای گذاشت. برخی از هواداران ترامپ که در این آشوب‌ها دست داشتند، از ترور مایک پنس به اتهام خیانت حرف می‌زدند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مایک پنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!

به گزارش جماران؛ رئیس کنگره آمریکا به «آکسیوس» گفته است: ویزای دانشجویان خارجی که در تظاهرات نقش دارند، پس گرفته می‌شود و تخفیف‌های مالیاتی اعمال شده برای دانشجویانی که در اعتراضات شرکت کرده‌اند لغو می‌شود.

«آکسیوس» همچنین گزارش داده که نمایندگان جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا درصدد تصویب طرحی هستند که به‌موجب آن تدابیر تنبیهی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌ها اتخاذ می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین