Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی گلستان گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت تردد در ایام کرونایی در استان تاکنون ۱۹ هزار و ۸۸۲ خودرو در مجموع افزون بر ۴۷ میلیارد ریال جریمه شدند که از این تعداد ۱۸ هزار جریمه ۲ میلیون ریالی مربوط به تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح بود.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر اظهار داشت: همچنین راننده هزار و ۴۸۶ خودرو با پلاک گلستان به علت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی و ۳۹۶ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی به علت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی استان جریمه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

رییس کل دادگستری با اشاره به صدور قرار جلب به دادرسی پرونده شهادت فرمانده گروهان مرزبانی گلستان گفت: این پرونده برای رسیدگی و صدور رای به دادگاه گنبدکاووس فرستاده شد.

هادی هاشمیان در ساعات پایانی چهارم دی ماه امسال سرگرد نبی‌الله خطیری فرمانده گروهان مرزی "کرند" از مرزبانان هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس به همراه ۲ سرباز مرزبانی در حین گشت‌زنی و حفاظت مرزی با تعدادی از اراذل و اوباش منطقه درگیر شد که به دلیل ضربات چاقو جان خود را فدای امنیت میهن کرد.

وی همچنین گفت: "بانوبان" طرح مشترک دادگستری، پلیس و اداره کل راهداری استان برای کاهش تلفات موتورسواران در تصادفات رانندگی در استان اجرا خواهد شد.

به گفته وی در این طرح بانوان به ترغیب اعضای خانواده در استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کمک می کنند.

**

خسرو موذنی معاون امور بهره برداری شرکت گاز گلستان گفت که گاز روستاهای عثمان آباد، محمدآباد، قوشجان آباد، پیرآغاج و حیدرآباد آق قلا، شهرک مقدادی و خیابان کوثر گنبدکاووس، خیابان قیام و فرعی منشعب آن در گالیکش و خیابان عدالت ۴۸ و فرعی های آن در گرگان از ساعت هشت صبح به مدت ۱۰ ساعت قطع شد.

**
مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: امسال تولید ۵۶ هزار کیلوگرم پیله تر ابریشم بیش از  ۳۹ میلیارد ریال برای مددجویان این نهاد در استان درآمدزایی داشت.

عیسی بابایی توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان و برگزاری کلاس‌های مشاوره و دوره‌های آموزش را از اقدامات کمیته امداد برای توانمند سازی مددجویان در پرورش پیله تر ابریشم برشمرد.

همچنین تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با هدف ارتقای مهارت و ارایه آموزش لازم به دانشجویان و دانش آموختگان تحت حمایت کمیته امداد استان برای ورود به فعالیت اقتصادی امضا شد.

**

جواد تیموری سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: امسال برای پروژه های تاسیسات آبی در حال بهره برداری شامل ۱۴ پروژه سد و ۱۰ پروژه شبکه استان پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه می شود.

**

نورمحمد کوچکی مدیر تعاون روستایی گلستان گفت : ۱۷۸ هزار تن محصولات زراعی استراتژیک از جمله گندم، کلزا، سویا و پنبه توسط این مدیریت از کشاورزان استان در سال جاری خریده شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تعاون روستایی دادگستری گلستان شرکت گاز استان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تعاون روستایی دادگستری ویروس کرونا تعاون روستایی دادگستری گلستان شرکت گاز استان گلستان اخبار کنکور کمیته امداد گلستان گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت