Web Analytics Made Easy - Statcounter

للهی گفت: بخش عمده‌ای از خیابان‌های اصلی شهرهای بیرجند، قاین و فردوس که عمده مشتریان تجاری را در خود جای داده‌اند، تحت پوشش سرویس FTTH در آمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد للهی مدیر تجاری مخابرات منطقه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: فناوری FTTH یکی از فناوری‌های پیشرفته و روز دنیا است که در برخی از کشورها پیاده‌سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه این فناوری از سال 1396 در استان خراسان جنوبی پیاده‌سازی و فعال شده است.

مدیر تجاری مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: با توجه به هزینه‌های بالای عملیات اجرایی و تجهیزات مورد نیاز برای پیاده‌سازی این فناوری امکان پیاده‌سازی آن در تمامی مناطق استان فراهم نیست.

للهی افزود: سرویس‌های قابل ارائه بر بستر FTTH  با توجه به شرایط کیفیت و سرعت و ویژگی‌های منحصر به فرد خود نسبت به سرویس‌های ADSL  و VDSL بسیار گران‌تر بوده و بیشتر برای شرکت‌های تجاری و سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: مخابرات منطقه خراسان جنوبی با سرمایه‌گذاری بزرگ که در این خصوص انجام داده، بخش عمده‌ای از خیابان‌های اصلی شهرهای بیرجند، قاین و فردوس که عمده مشتریان تجاری را در خود جای داده‌اند، تحت پوشش سرویس FTTH در آورده است.

مدیر تجاری مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: بدیهی است منازل مسکونی اطراف این خیابان‌ها نیز می‌توانند از قابلیت بستر ایجاد شده استفاده کنند. همچنین سرویس FTTH برای مجتمع‌های مسکونی با تراکم بالا گزینه مناسبی است که در این خصوص با همیاری تعاونی مسکن پادگان 04 بیرجند، در مجتمع مسکونی فاز 2 ارتش به صورت کامل FTTH  اجرا و پیاده‌سازی شده است و در مجتمع‌های معراج و یاس نیز امکان واگذاری سرویس FTTH  فراهم شده است.

للهی یادآور شد: در حال حاضر بسترسازی ارتباط FTTH  در خیابان‌های عدالت و رسالت بیرجند که ساختمان‌هایی با تراکم بالا در آن ساخته شده است و بر اساس بازاریابی میدانی صورت گرفته، درحال انجام است چراکه مشتریان بالقوه‌ای برای استفاده از این سرویس در آن منطقه وجود دارد.

وی در پایان گفت: بدیهی است توسعه سایر نقاط استان نیاز به بررسی جامع، میزان تقاضا، هزینه‌های اجرایی و توجیه‌پذیر بودن طرح تجاری دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مخابرات منطقه خراسان جنوبی پیاده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به نقش مهم آموزش در حفظ و توسعه صنایع دستی، گفت: آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری سازی در این حوزه است. - اخبار استانها -

مریم جلالی دهکردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، اظهار داشت: صنایع دستی علاوه بر آن که می‌تواند منتقل کننده فرهنگ یک منطقه باشد، نقش مهمی نیز در اشتغال‌زایی و تولید ثروت دارد.

وی ادامه داد: لازمه اشتغال‌زایی و تولید ثروت در این حوزه آموزش در جهت بازاریابی و تجاری‌سازی است که می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح به آن دست یافت.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اهمیت حفظ و احیای صنایع دستی و آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ و صنایع دستی مناطق خود، تصریح کرد: احیای این صنایع با هدف ایجاد ثروت و معرفی هر چه بیشتر آن از جمله وظایف ما است.

جلالی دهکری ایجاد خانه‌های صنایع دستی را راهکاری در جهت تحقق این موضوع عنوان کرد و گفت: امیدواریم با کمک بخش خصوصی و ظرفیت‌های مردمی بتوانیم خانه‌های صنایع دستی را ایجاد و توسعه دهیم و آنها را محلی به منظور آموزش، نمایش و عرضه محصولات صنایع دستی تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: نسل جوان با پیوند نسلی می‌تواند دانشی که سینه به سینه در دل اجداد و بزرگان ما وجود دارد را به عرصه دانش، محل تحصیل و آموزش و پرورش منتقل کند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود