Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار نهبندان طی مراسمی از مدیر، رابط و امام جماعت کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان برای درخشش در طرح ملی «ایران قوی» تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم تقدیر از اصحاب فرهنگ و هنر به خصوص مدیر، رابط  کانون فرهنگی و هنری و امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) نهبندان امروز (۲۳ دی) با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان جنوبی در محل فرمانداری شهرستان نهبندان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مجید بیکی» فرماندار شهرستان نهبندان در این مراسم فرهنگ را بستر استفاده صحیح از امکانات دانست و گفت: اگر اقداماتی را بدون فرهنگ سازی انجام شود همه آن به هدر می رود و عدم توجه به این مقوله مهم منجر انحراف و ایجاد ناهنجاری های در جامعه می شود.

 

وی بیان کرد: متاسفانه مسئولیت پذیری  و مشارکت پذیری در جامعه کاهش یافته  است و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود و در این راستا رسانه می تواند مهمترین فرهنگ ساز باشد.

 

فرماندار شهرستان نهبندان در ادامه انسجام و همسویی در کارهای فرهنگی را بسیار مهم و اثرگذار عنوان کرد و افزود: کار و فعالیت های فرهنگی نیاز به صبر و حوصله دارد و زود بازده نیست و به مرور زمان آثار و برکات آن دیده می شود.

 

بیکی گفت: هر جایی که انسان های فعال، توانمند، همدل، مبتکر با انگیزه وجود داشته باشد رشد و پیشرفت می کنند که نمونه بارز آن کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) نهبندان است که همه ارکان آن با یکدیگر همدل هستند.

 

وی با تأکید بر اینکه کار کانون های فرهنگی و هنری مساجد انسان‌سازی است، افزود: باید با فرهنگ سازی ذهنیت منفی نسبت به شهرستان نهبندان حذف شود و آن را به عنوان یک شهرستان توسعه یافته معرفی کنیم و انسجام مدیریتی در نهبندان موجب توجه مسئولان استانی و کشوری و سرمایه گذاران شده است.

 

گفتنی است فرماندار نهبندان در این جلسه در بحث تملک دارایی و اختصاص تجهیزات به کانون های فرهنگی و هنری مساجد قول مساعد داد.

 

کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) شهرستان نهبندان در طرح ملی ایران قوی توانسته هر هفته به عنوان یکی از ۱۴ رابط فهما برتر کشوری معرفی شود که پیگیری فعالیت کانون های زیر مجموعه آنها، ثبت گزارش ها و فعالیت ها به عنوان شاخص های این انتخاب بوده است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی فرماندار نهبندان مراسم تجلیل کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی ع شهرستان نهبندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود