Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد میربهبودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مزایای اقتصادی استفاده از گازطبیعی در صنایع سنگین خاتم اظهار کرد: توسعه شبکه های گازرسانی در بخش صنعت علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، اشتغال زایی، صرفه جویی در مصرف سوخت های فسیلی، مهاجرت معکوس، توسعه و آبادانی منطقه را به همراه دارد.
وی گازرسانی به صنایع واجد شرایط شهر هرات را به طول ۲۰ کیلومتر چهار،  ۶ و هشت اینچ فلزی و هچنین نصب سه ایستگاه تقلیل فشار و حدود ۱۰ کیلومتر شبکه پلی اتیلن در این شهر ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته میربهبودی چهارکیلومتر خط فلزی و ۳۰ کیلومتر خط پلی اتیلن و نصب یک ایستگاه تقلیل فشار در حال اجراست که بخش عمده این پروژه در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد و به صنایع سنگین گازرسانی می شود.
وی بدون اشاره به تعداد واحدهای صنایع سنگین خاتم اظهار کرد: همزمان با آغاز سال جهش تولید، تامین زیرساخت های بخش صنعت از جمله اولویت ها و برنامه های دولت تدبیر و امید دراین  شهرستان قرار گرفت که تاکنون در خصوص تامین این زیر ساخت ها (گاز، برق، آب) اقدام های قابل توجهی انجام شده است.
وی در ادامه اعتبار تخصیص یافته برای اجرای پروژه های یادشده را حدود ۶۰ میلیارد ریال ذکر کرد که به گفته فرماندار خاتم بخشی از آن در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

یزد با حدود هفت هزار و ۱۱۲ واحد صنعتی بزرگ و کوچک، ۲۴ واحد نیروگاهی، ۲۸۹ کوره آجرپزی و حدود سه هزار گلخانه دارای گازطبیعی  یکی از قطب‌هایمهم  صنعتی، نیروگاهی و کشاورزی  کشور در ناحیه مرکزی ایران به شمار می آید.

 ۹۸ درصد جمعیت یزد به گاز طبیعی دسترسی دارند، این استان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند .

برچسب‌ها گاز رسانی یزد بهینه سازی مصرف انرژی خاتم دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گاز رسانی یزد بهینه سازی مصرف انرژی گاز رسانی یزد بهینه سازی مصرف انرژی خاتم دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار با مدیرعامل و اعضای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا-موسسه امین در آذربایجان غربی، بیان کرد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.   وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.   عطائی اضافه کرد: راه وشهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • کندوان یک‌ طرفه شد
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا