Web Analytics Made Easy - Statcounter

 هیچکس دیگر گول نمی خورد. تمام تروریست های 11 سپتامبر از (کشور) مقصد محبوب پومپئو در خاورمیانه آمده بودند و هیچ کدام از ایران نبودند.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران در واکنش به ادعاهای مایک پمپئو وزیر خارجه امریکا درباره ارتباط ایران و القاعده در توییتی نوشت:

 از قرار دادن کوبا در لیست کشورهای حامی تروریسم تا اسناد ساختگی خارج شده از طبقه بندی درمورد ایران؛ آقای «ما دروغ می گوییم، تقلب می کنیم و می دزدیم» دوره ی فاجعه بار وزارت خارجه اش را با دروغ های جنگ طلبانه، به صورت رقت باری دارد به پایان می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هیچکس دیگر گول نمی خورد. تمام تروریست های 11 سپتامبر از (کشور) مقصد محبوب پومپئو در خاورمیانه آمده بودند و هیچ کدام از ایران نبودند.

منبع: عصر ایران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ظریف مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن درباره ایران موضع گیری کرد و گفت که کشورش، صحنه درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

وی در ادامه از آمادگی کشورش برای رساندن ۵۰۰ محموله کمک در روز به غزه هم دم زد.

وزیر خارجه اردن گفت: جنگ در غزه جنگی برای انتقام از ملت فلسطین و اهالی غزه است. هیچ چشم‌انداز حقیقی تا این لحظه برای پایان جنگ وجود ندارد.

الصفدی گفت: فاجعه انسانی در غزه بدون راه حلی واضح، تشدید می‌شود و مواضع جامعه بین‌المللی تغییر کرده و همه می‌دانند که این جنگ بیهوده است.

وی بیان کرد: جنگ علیه غزه به نفع احدی نیست و به تشدید درگیری در منطقه منجر می شود.

وزیر خارجه اردن با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی هم گفت: اقدامات اسرائیل علیه مراکز عبادی در قدس، مسیحیان و مسلمانان را هدف قرار می دهد.

کد خبر 6090050

دیگر خبرها

  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • باقری: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو