Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد تقی ایرانی روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهیدان محمد رضا و غلامرضا شجاعی افزود: سهم خانواده شاهد و ایثارگر در معادلات تصمیم‌گیری‌ها اندکی فراموش شده در همین ارتباط  تلاش می‌شود هر جا سهمی از این خانواده بزرگ انقلاب اسلامی وجود دارد، استحقاق شود.

وی ادامه داد: شهدای دوران دفاع مقدس قهرمانان ملی هستند و رسالت همه ما به پاسداشت خون آنها، احترام به خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان نماد عزت در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایرانی یادآور شد: شهیدان این آب و خاک به دنیا ثابت کردند از راه نظامی نمی‌توان به کشور ایران آسیب وارد کرد به همین دلیل است که امروز دشمن از راه تحریم، مسموم کردن فضای داخلی و رسانه‌ها در صدد ایجاد ناامنی درکشور است.

وی با تاکید بر ضرورت سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران ادامه داد: شهدای دوران دفاع مقدس  وحدت، انسجام  و همدلی را برای  جامعه به ارمغان آوردند.

ایرانی اضافه کرد:  جامعه باید یاد بگیرد خانواده شهدا و ایثارگران ارزش دارند چون همین بزرگ مردان بودند که با ایثار خود ارزش انقلاب اسلامی را صد چندان کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مسئول خانواده‌ها و مردم مستضعف بودن و دردی از آنان دوا کردن یک افتخار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: خانواده شهیدان والا مقام محمد رضا و غلامرضا شجاعی از آن دسته از عزیزانی هستند که در همه مراحل انقلاب اسلامی فعالیت داشتند.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری اضافه کرد: پدر این شهدان یکی از مردان بزرگ شهر بوشهر بود که با تقدیم فرزندان خود به انقلاب اسلامی و هم پا بودن در دوران دفاع مقدس سهم خود را در پیشرفت و استقامت به این میهن عزیز ادا کردند.

در این دیدار از خانواده شهیدان والا مقام محمد رضا و غلامرضا شجاعی تقدیر شد.

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر شهید بوشهر استانداری بوشهر شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد

استاندار خراسان شمالی حج را یک کنگره عظیم جهانی دانست و گفت: رفتار و منش زائران ایرانی باید در حج الگو باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع خراسان شمالی اظهار کرد: زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند، لذا حضور، اعمال و کردار زائران بیانگر شخصیت آن‌ها در جمهوری اسلامی است.

وی افزود: آموزش‌های زائران قبل از انجام حج تمتع موجبات آرامش آنها در اجرای اعمال حج خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی از حج به عنوان کنگره عظیم جهانی یاد کرد و بیان داشت: در این کنگره از سرتاسر جهان با هر زبان و فرهنگی ورود پیدا می‌کنند، اما در قالب یک فرهنگ و فارغ از هر نوع ژستی اعمال خود را انجام می‌دهند.

حسین‌نژاد گفت: تمام زائران در یک لباس مشترک و به دور از غرور حرکت عظیمی را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: اعمال حج درس‌های بزرگی را در دنیایی از معرفت و آئین‌ها به زائران خواهد داد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام حرکات و اقدامات زائران باید الگو باشد، روی داشتن نظم و انضباط به عنوان یک ضرورت برای زائران جمهوری اسلامی تاکید کرد.

کد خبر 750451

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • شهیدان راهنمایان جامعه محسوب می‌شوند
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه