Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناهیدی فرد در دیدار با فرماندار همدان گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای اینکه خود را در سطح ملی و فراملی معرفی کنند از زیست‌بوم فضای مجازی بچه‌های مسجد بهره برده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «حمیدرضا ناهیدی فرد» در نشست صمیمی با فرماندار همدان که در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا  فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد متوقف نشده بلکه نوع فعالیت آنها تغییر یافته و بیشتر در فضای مجازی فعال شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان افزود: سامانه‌ای تحت عنوان زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد با هدف کشف، پرورش و بکارگیری خلاقیتهای فرهنگی هنری بچه های مسجد با امکان رصد، پایش و ارزیابی اطلاعات راه‌اندازی شده است.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 590 کانون فرهنگی هنری مساجد  در سراسر استان فعال هستند ، گفت: همچنین 290 کتابخانه در کنار کانون های مساجد فعال هستند.

 

وی فعال کردن کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از طریق رابطین کانون‌ها، ثبت فعالیت‌ها در شبکه مجازی را از جمله اقداماتی دانست که لازم است از سوی رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید مورد توجه قرار گیرد.

 

ناهیدی فرد در ادامه  طرح ملی ایران قوی را رقابتی سالم و مبتنی بر اقتضائات روز جامعه دانست و افزود: شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریانسازی گفتمان ایران قوی، ترویج روحیه امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی از اهداف طرح ایران قوی است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان  یادآور شد: طرح کلی ایران قوی در قالب سه شبستان «فرهنگ»، «هنر» و «نوآوری» و ۱۲ رواق و با ۴۰ برنامه فرهنگی، هنری و ساختاری اجرا خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه ارزیابی و داوری طرح ایران قوی در مرحله استانی و داوری نهایی نیز در سطح ملی است، بیان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه بسیاری از این فعالیت های فرهنگی و هنری علاوه بر فضای حقیقی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی صورت می گیرد.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه با فرماندار همدان استان همدان کانون های فرهنگی هنری مساجد بچه های مسجد فضای مجازی ایران قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد