Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که ۱۰ ماه از اداره فدراسیون شطرنج به صورت سرپرستی می‌گذرد هنوز تاریخی برای برگزاری انتخابات این فدراسیون اعلام نشده است. خبرگزاری میزان - اواخر اسفند سال گذشته بود که دوره ریاست ۴ ساله مهرداد پهلوان‌زاده در فدراسیون شطرنج به پایان رسید و فرهاد نیکوخصال به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد. ثبت‌نام از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون هم از هفتم خرداد امسال آغاز و وزارت ورزش ششم آبان را تاریخ برگزاری مجمع اعلام کرد؛ اما در نهایت مجمع انتخاباتی این فدراسیون، تنها چند روز پیش از برگزاری آن لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به این که برخی فدراسیون‌ها با سرپرست اداره می‌شدند وزارت ورزش تصمیم گرفت مجامع آنها را تحت هر شرایطی برگزار کند و بر همین اساس انتخابات فدراسیون‌های پزشکی ورزشی، پرورش اندام و روستایی و عشایری برگزار و در ادامه تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون نجات غریق هم مشخص و اعلام شد؛ اما در حالی که پیش‌بینی می‌شد برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج جزو اولویت‌ها باشد وزارت ورزش هیچ تاریخ را برای برگزاری انتخابات این فدراسیون اعلام نکرد.

در همین خصوص شنیده می‌شود که به خاطر برخی حواشی قرار است ثبت‌نام از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون شطرنج بار دیگر انجام شود و در چنین شرایطی احتمال رد صلاحیت یکی از کاندیدا‌ها که بار اول تایید صلاحیت شده بود بسیار زیاد است. هر چند تاکنون وزارت ورزش واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است؛ اما انتظار‌ می‌رود هر چه زودتر انتخابات این فدراسیون مشخص شود؛ چرا که حدود ۱۰ ماه از سرپرستی نیکوخصال در فدراسیون شطرنج می‌گذرد و اداره فدراسیون به این شکل به صلاح شطرنج ایران نیست.

 

بیشتر بخوانید: واکنش فدراسیون شطرنج به شایعه رد صلاحیت شانس اول ریاست این فدراسیون

 

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون شطرنج وزارت ورزش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج فدراسیون شطرنج وزارت ورزش برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی