Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی به استان کردستان سفر کرد و با مسئولین این استان دیدار نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ادامه سفرهای استانی خود به استان کردستان سفر کرد و با مسئولین این استان دیدار و گفت گو کرد.

 

*دیدار دبیر با مدیرکل ورزش؛ جولایی: آمادگی برگزاری جام تختی و جام باشگاه های جهان را داریم

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، در اولین جلسه خود در استان کردستان با حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون در این دیدار که با حضور جمشید خیرآبادی رئیس هیأت کشتی استان برگزار شد، گفت: کردستان استان محرومی است اما استعدادهای فراوانی در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: این استعداد ها به خصوص در کشتی فراوانند و کشتی فرنگی استان کردستان پتانسیل این را دارد که مدال های جهانی و المپیک بدست آورد.

دبیر تأکید کرد: باید نگاه ورزش استان به کشتی بعنوان ورزش ملی کشور، نگاه متفاوت و ویژه ای باشد تا استعدادهایی که در کردستان وجود دارند شکوفا شوند.

وی ادامه داد: کشتی باید در مناطقی از کردستان که علاقمند و پتانسیل بیشتری دارد، حمایت شود و رئیس هیأت وظیفه دارد که این پتانسیل ها و ظرفیت ها را فعال کند.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد برنامه راهبردی کشتی کشور گفت: کشتی کشور نیازمند یک برنامه جامع و هدفمند برای 8 سال آینده خود بود و با تلاشی که انجام شد و با نظرات کارشناسان مختلف توانستیم این سند را تدوین کنیم و دوشنبه هفته آینده آن را رونمایی خواهیم کرد.

حامد جولایی نیز در این دیدار با اعلام حمایت کامل اداره ورزش و جوانان استان از کشتی تصریح کرد: در چند روز گذشته یک خانه کشتی به هیأت کشتی استان اهداء کردیم و پیگیر آن هستیم که سالن های بیشتری را در اختیار هیأت کشتی قرار دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار بود امسال میزبان جام باشگاه های جهان باشیم اما به دلیل شیوع کرونا این امر میسر نشد از فدراسیون کشتی می خواهیم که میزبانی جام تختی و یا جام باشگاه های جهان را در سال آینده به ما بدهد.

جولایی در پایان خاطرنشان کرد: آمادگی این را نیز داریم که هرساله یک دوره مسابقات در رده سنی جوانان برگزار کنیم.

در این دیدار وضعیت هیات و ورزش کشتی استان کردستان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت ضمن اینکه توسعه زیرساخت های ورزش کشتی و پیشرفت بخش ورزش قهرمانی این رشته در میان ورزشکاران کردستان با حمایت و پشتیبانی مسئولین ورزش استان و فدراسیون کشتی از مهمترین مباحث این دیدار بود.

 

*قول رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان به کشتی

رئیس فدراسیون کشتی با نصرالهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در مورد حمایت از کشتی این استان دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیأت کشتی استان کردستان برگزار شد، رئیس سازمان و برنامه ریزی استان قول حمایت مالی از کشتی استان را به میزان 700 میلیون تومان داد.

دبیر در این نشست گفت: توسعه زیرساخت های کشتی استان کردستان و همچنین حمایت از برنامه های کوتاه مدت در اولویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باشد، چراکه کشتی جزئی از هویت ایران است و هرچه برای آن تلاش و کار کنیم نتیجه آن را خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: استعدادهای خوبی در کشتی کردستان حضور دارند که باید امکانات لازم از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار آن ها قرار بگیرد، فدراسیون کشتی نیز تمام تلاش خود را می کند تا کمک های لازم را به جهت برگزاری کلاس های آموزشی انجام دهد اما باید کمک مالی خوبی به هیأت کشتی استان شود تا با برنامه ریزی مناسب این استعداد ها شکوفا شوند.

در این جلسه مقرر شد کمک مالی به هیأت کشتی به جهت تکمیل خانه کشتی و برگزاری مسابقات جام تختی و همچنین رقابت های سالیانه در رده ی نوجوانان باشد.

 

*دیدار دبیر با نماینده ولی فقیه در کردستان

علیرضا دبیر به همراه جولایی مدیرکل ورزش و جوانان، خیرآبادی رئیس هیأت کشتی استان کردستان و محمدجواد یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ با حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و مدیریت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور دیدار و گفت و گو کردند.

جولایی در این دیدار گفت: بعد از ۲۰ سال تیمی از کردستان با نام صبانور در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت کرد. کردستان از دیرباز استعدادهای درخشان در کشتی آزاد و فرنگی داشته و انشالله با مساعدت آقای دبیر شاهد برگزاری مسابقات جهانی و بین المللی در کردستان باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: آقایان جولایی و خیرآبادی در تلاش هستند تا کشتی کردستان به جایگاه اصلی خود باز گردد.

وی ادامه داد: تعداد کشتی گیران نسبت به گذشته کمتر شده، این درحالی است که این رشته جزو هویت ملی و تاریخ ما محسوب می شود و باید قدر این ورزش را بدانیم.

دبیر با اشاره به اینکه برای پیشرفت کشتی در کشور به حمایت علما نیاز داریم، گفت: کردستان باید در سال میزبان چند رقابت داخلی و بین الملی باشد و اگر مسابقات بیشتر باشد و سالن های بیشتری در کردستان برای ورزش داشته باشیم، آمار آسیب ها ی اجتماعی کمتر می شود و آمار جرم هم پایین می آید.

خیرآبادی نیز گفت: حدود ۲۰ سال در ایران و خارج از آن مربیگری کردم و با فدراسیون های زیادی کار کردم ولی باور کنید جناب دبیر در این ۱۷ ماه که آمدند با این سفرهای استانی کارهای ماندگاری انجام دادند. همچنین آقای جولایی در این هشت سال خدمات ماندگاری برای کردستان کردند و مردم کردستان مخصوصا سنندج علاقه زیادی به کشتی دارند.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نیز با اشاره به اینکه فردی ورزشی است و قهرمانان کشتی را به خوبی می شناسد گفت: شناخت خوبی از ورزش و قهرمانان آن دارم و کشتی بعنوان ورزش ملی و پرافتخار ما محسوب می شود و حمایت کامل خود را از این رشته در کردستان بعمل خواهم آورد.

وی ادامه داد: هیأت کشتی برنامه های خود را به ما ارائه دهد و آقای خیرآبادی در تایمی که سالن های تمرین فعال هستند به بنده اطلاع دهند تا از نزدیک شاهد فعالیت کشتی گیران باشم.

 

*دیدار دبیر با استاندار کردستان

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ادامه حضور خود در سنندج با مهندس بهمن مرادنیا استاندار کردستان دیدار و گفت و گو کرد.

دبیر در این دیدار که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیأت کشتی استان و محمدجواد یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ برگزار شد گفت: کردستان نوجوانان و جوانان مستعدی در کشتی دارد که در صورت حمایت از آن ها، شاهد نتایج خوبی در کشتی استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: هدفم از سفر به استان های مختلف، در میان گذاشتن مشکلات کشتی با مسئولان ارشد استانی و گرفتن قول حمایت آن ها از ورزش ملی کشور است، چراکه کشتی جزئی از هویت ایران محسوب می شود و باید پاسدار این رشته ملی، سنتی و مذهبی باشیم.

مرادنیا استاندار کردستان نیز با بیان اینکه حمایت خود را از کشتی استان خواهیم کرد، گفت: تلاشمان را خواهیم کرد تا بخش خصوصی را بعنوان حامی مالی در کنار هیأت کشتی استان قرار دهیم تا بخشی از هزینه های هیأت تأمین شود.

وی ادامه داد: حضور شما در استان ها باعث انگیزه در میان نوجوانان و جوانان و همچنین مسئولان برای پرداختن به کشتی می شود.

خیرآبادی رئیس هیئت کشتی استان نیز اظهار داشت: مردم کردستان کوه ابیدر را مقدس می دانند و این سالن شش هزار نفری هم با تلاش های استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان بعد از سالها احداث شد و خیلی از نیاز های اهالی ورزش و مخصوصا کشتی را برطرف می کند و حضور رئیس فدراسیون را نیز برای کشتی استان به فال نیک می گیریم.

 

*برگزاری مجمع هیأت کشتی کردستان با حضور رئیس فدراسیون؛ دبیر: اختلافات را کنار بگذارید

مجمع سالیانه هیأت کشتی استان کردستان با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

رئیس فدراسیون کشتی در این مجمع که با حضور رؤسای هیأت کشتی شهرستان های استان، جمعی از جامعه کشتی استان برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات جولایی مدیرکل ورزش و جوانان و خیرآبادی رئیس هیأت کشتی استان گفت: کردستان باید قدر حامد جولایی را بداند چون واقعا ایشان درد ورزش را می داند و جزو بهترین مدیرکل ها هستند.

وی ادامه داد: همیشه از نظرات جمشید خیرآبادی در بحث فنی استفاده می کنم و باید برای ورود مربیان بیشتر به کشتی کردستان تلاش کند.

دبیر تصریح کرد: اختلافات را در کشتی کردستان کنار بگذارید تا بیشتر پیشرفت کند. اگر کلمه من را کنار بگذاریم کشتی کردستان موفق می شود. در عرصه فنی خیرآبادی را و در عرصه مدیریت عبدالله عزیزی را قبول دارم.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان این مطلب که اگر کسی کشتی را تا ۱۶ سالگی یاد نگرفت، درصد موفقیتش در آینده بسیار کم است، تصریح کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی در سن ۱۸ سالگی مغلوب علی صالحی کشتی گیر کردستانی شدم اما این باخت حکمت داشت و بعد از ۵ سال در مسابقات جهانی با همین فن برنده شدم و طلا گرفتم.

وی با بیان اینکه هر کمکی از دستم برآید برای کشتی کردستان می کنم، ادامه داد: ۱۰ تخته تشک به هیأت های فعال کردستان داده خواهد شد که ۵ تخته را فدراسیون و ۵ تخته را اداره کل ورزش و جوانان تقبل خواهد کرد.

دبیر تصریح کرد: رئیس هیأت یا رئیس فدراسیونی می تواند موفق باشد که دیوانه وار عاشق کارش باشد.

وی تصریح کرد: شهرستان ها موظف هستند با آموزش و پرورش همکاری کنند و حتی از سالن های آنها استفاده کنند چون همه زیر مجموعه دولت هستیم و همکاری با این نهاد بسیار کلیدی است.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد مربیان گفت: مربیان کشور باید شناخته شده و دارای کارت ملی کشتی باشند و هر مربی در رده ی خودش کار کند و دیگر مربی نوجوانان را به بزرگسالان نمی فرستیم چون باید در رده خودش در سطح اول باشد.

وی ادامه داد: تمرین با تشویق باید همراه باشد و هر مربی که وزن رده های پایه را کم کند خائن است چون با این کار آن کشتی گیر را له می کنیم.

دبیر در پایان با اشاره به تهیه برنامه راهبردی کشتی کشور گفت: با هم بنشینید و سند توسعه کردستان را ۸ ساله ببندید و برای کشتی استان هدفگذاری کنید و هدفتان کسب طلای المپیک باشد چراکه کردستانی ها توانایی کسب آن را دارند.

 

*قول صداوسیمای کردستان به دبیر برای پخش برنامه تخصصی کشتی

جلسه رئیس فدراسیون کشتی، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هئیت کشتی استان با جعفر عبدالملکی مدیر کل صداوسیما کردستان برگزار شد.

این جلسه در راستای جلسات رئیس فدراسیون کشتی با دکتر دارابی معاون امور استان های صدا و سیما برای پخش تخصصی برنامه کشتی از سیمای استان ها برگزار شد.

در این دیدار مدیر کل صداوسیما استان اظهار داشت: همانند سایر رشته های ورزشی از ورزش کشتی هم حمایت می کنیم و به امید خدا در آینده نزدیک بتوانیم برنامه ی تخصصی برای این رشته راه اندازی کنیم.

علیرضا دبیر نیز در این دیدار گفت: کشتی ورزش اول و پرافتخارترین رشته ورزشی ایران است و صداوسیما هم با توجه به تاریخچه این ورزش بیشتر در مورد این رشته محبوب برنامه تهیه کند چرا که اینکار موجب انگیزه بیشتر در ورزشکاران این رشته ورزشی می شود.

در این دیدار جولایی مدیرکل ورزش و جوانان، خیرآبادی رئیس هیأت کشتی استان کردستان و محمدجواد یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ نیز حضور داشتند.

 

*نشست دبیر با اعضای شورای شهر و شهردار سنندج

نشست رئیس فدراسیون کشتی با اعضای شورای شهر و شهردار سنندج با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیأت کشتی استان کردستان و محمدجواد یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ کشتی برگزار شد.

دبیر در این جلسه با اشاره به ظرفیت بالای شهرداری برای کمک به کشتی گفت: شهرداری ها دارای امکانات و منابع مالی خوبی برای کمک به ورزش هستند، و کشتی کردستان نیز ظرفیت بالایی برای مدال آوری در میادین بین المللی، جهانی و المپیک دارد.

وی ادامه داد: اگر حمایت خوبی از استعدادها در کردستان شود و امکانات لازم در اختیار آن ها قرار گیرد، قطعا شاهد افتخارآفرینی آن ها خواهیم بود.

در ادامه حشمت اله صیدی شهردار و اعضای شورای شهر سنندج با اعلام اینکه در زمینه ورزش گام های مؤثری را برداشته اند و امکانات ورزشی را احداث کرده اند اظهار داشتند: از هیأت کشتی استان نیز حمایت و مساعدت لازم را بعمل می آوریم.

همچنین مقرر شد یکی از سالن های شهرداری تجهیز و در اختیار کشتی استان قرار گیرد.

قطب الدین صادقی از بازیگران سینما و تلویزیون و محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون نیز بعنوان مهمان در این جلسه حضور داشتند.

 

*دیدار دبیر با مدیرکل آموزش و پرورش کردستان

رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز (چهارشنبه) با مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان دیدار کرد.

قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه در عرصه ورزش، استعدادیابی و آینده دانش آموزان برایمان مهم است تصریح کرد: آموزش و پرورش همیشه در کنار ورزش بوده است و یکی از اولویت های ما بحث استعدادیابی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان می باشد.

وی ادامه داد: دوست داریم ارتباط هیأت های ورزشی با ورزش دانش آموزی بیشتر باشد و امیدوار هستم این حضور آقای دبیر باعث بیشتر دیده شدن ورزش کردستان مخصوصا کشتی شود.

قربانی اظهار داشت: در چند سال اخیر پیشرفت های خوبی در ورزش کردستان و حتی کشتی حاصل شده و آموزش و پرورش هم در کنار ورزش می باشد.

وی افزود: چهار سال پیاپی دانش آموز های کردستان در المپیاد نانو  موفق بودند و در ورزش هم می توانند موفق تر باشند و اگر از تمام پتانسیل ها استفاده شود بیشتر شاهد موفقیت هستیم.

رئیس فدراسیون کشتی نیز گفت: اولین نهادی که با آن تفاهم نامه امضاء کردیم آموزش و پرورش بود، باید در کردستان از ظرفیت آموزش و پرورش به جهت پیشرفت کشتی بیشتر استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: ما هم سرباز و نیروی آموزش و پرورش هستیم واقعا آموزش و پرورش گنج است، در زمینه استعدادیابی هم خیلی می توان از ظرفیت های آن استفاده کرد و اعتقاد دارم که آموزش و پرورش می تواند باعث پیشرفت و گسترش کشتی شود.

 

*دیدار دبیر با مدیران بانک های کردستان

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز و در دومین روز حضور خود در استان کردستان با مدیران عامل بانک های این استان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار جولایی مدیرکل ورزش و جوانان، خیرآبادی رئیس هیأت کشتی استان کردستان و یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ کشتی حضور داشتند.

حامد جولایی در این دیدار گفت: لیگ می تواند ورزشکار را بسازد و ما باید دنبال اسپانسر باشیم زیرا ورزش به اسپانسر نیاز دارد، شما مدیران بانک ها هم اکثرا از پیشکسوتان ورزشی می باشید.

جمشید خیرآبادی نیز گفت: کشورهای پیشرفته در جوامع هزینه کردن برای ورزش را سرمایه گذاری می دانند و همیشه مقداری پول از سبد اقتصادی خانواده برای ورزش فرزندانشان می گذارند اما متاسفانه در کردستان کارخانجات از ورزش حمایت نمی کنند.

علیرضا دبیر در این دیدار گفت: ورزش یکی از بهترین راه ها برای مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی می است و کشتی استان کردستان نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

وی ادامه داد: شما مدیران بانک ها ذینفع هستید. کشتی به وفاق ملی کمک می کند. کشتی از قبل از دوره هخامنشیان وجود داشته و می توانید برای بالا بردن این هویت ملی کشورمان سرمایه گذاری کنید.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: شما مدیران بانک ها از هر روشی می توانید به کمک ورزش بیاید و حداقل یک خروجی برای کشتی بگذارید.

وی افزود: در حال حاضر استاندار کردستان، مدیر کل ورزش و جوانان و جمشید خیرآبادی سه ضلع خوب برای کمک به کشتی استان تشکیل داده اند و شاید این ضلع دیگر در کردستان تکرار نشود، اما شما مدیران بانک ها هم می توانید ضلع چهارم را در تشکیل دهید و به کمک ورزش بیاید.

یوسفی مدیر عامل بانک ملی استان کردستان در سخنانی اظهار داشت: دوست داریم از ورزش حمایت کرده و در این راستا از کشتی شروع می کنیم.

وی ادامه داد: بیاییم بخشی از کمک های بلاعوض را به امر ورزش بدهیم همانند احداث چند مدرسه که در استان انجام دادیم، در برگزاری مسابقات  به مناسبت ۲۲ بهمن می توانیم حمایت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی رئیس هیأت کشتی استان کردستان خیرآبادی رئیس هیأت کشتی استان سازمان مدیریت و برنامه ریزی رئیس فدراسیون کشتی رئیس فدراسیون کشتی مدیرکل آموزش و پرورش دیدار و گفت و گو شما مدیران بانک ها کل ورزش و جوانان استاندار کردستان استان دیدار و گفت استان کردستان دیدار گفت استان دیدار اعضای شورای شهر جمشید خیرآبادی دیدار دبیر کشتی کردستان برگزار شد برای کشتی استان ها مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست

استاندار کردستان با اشاره به نقش کلیدی مردم در رفع مشکلات اقتصادی گفت: رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست، لذا در کنار جهش تولید، موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سنندج اظهار کرد: جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال‌جاری از مسئولان مطالبه کرده‌اند که باید با برنامه‌ریزی مناسب در راستای تحقق و عملیاتی کردن این مطالبه و جهش در حوزه‌های مختلف گام برداریم.

استاندار کردستان با بیان اینکه این جهش تنها مربوط به محصولات نیست، افزود: تولید شامل انواع خدماتی است که توسط بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف ارائه می‌شود.

استاندار کردستان اضافه کرد: این جهش باید در انواع خدماتی که به مردم صورت می‌گیرد هم به لحاظ کیفی و هم کمی از سوی دستگاه‌ها انجام گیرد.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی و تولید باید با یک برنامه‌ریزی منسجم و دقیق محقق شود، ادامه داد: برای مثال متولیان امر باید برای کیفیت کشت در اراضی برنامه‌ریزی کنند و در این راستا اقدامات و تسهیل‌گری‌های لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: باید عملکردها بر اساس شاخص عددی مشخص شود، مثلاً اگر در مراکز بهداشتی روستایی خدماتی به مردم ارائه شده هدف‌گذاری و برنامه دانشگاه علوم پزشکی برای ارتقای این خدمات بر اساس شاخص عددی در سال جاری چیست و اداره کل آموزش و پرورش باید بگوید در شاخص‌های پیشرفت از جمله قبولی کنکور، رتبه‌های برتر، توفیقات علمی و… به چه عددی در سال‌جاری می‌رسد.

استاندار کردستان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید این برنامه‌ها را بر اساس شاخص‌های قابل سنجش اعلام و عملکرد خود در جلسات شورا را ارائه کنند.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات اتفاقی نمی‌افتد، گفت: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌شناسی، ظرفیت‌سنجی، خلاقیت و ابتکار برای مشارکت دادن مردم در برنامه‌های مختلف در امر تولید ضروری است و باید مورد توجه فرمانداران و بخشداران قرار گیرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم کند، خاطرنشان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کد خبر 748496

دیگر خبرها

  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه