Web Analytics Made Easy - Statcounter

صرفه جویی بیش از ۲میلیارد تومان حاصل از عدم نیاز به تجهیز بستر اینترنت در نواحی و مناطق گازرسانی و صرفه جویی نیروی انسانی از مهمترین مزیت های این سامانه می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، در راستای اجرای طرح ملی حذف مراجعات حضوری به ادارات به ویژه در شرایط شیوع کرونا و استفاده از همه ظرفیتهای موجود جهت توسعه خدمات الکترونیک به عموم مشترکین گاز طبیعی، سامانه سخا با حضور مدیرعامل این شرکت، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید تا علاوه بر ارائه به موقع خدمات، مراجعات حضوری مردم به ادارات نیز با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم، به حداقل ممکن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، این سامانه مطابق با تکنولوژی های روز و به همت کارکنان واحد فناوری اطلاعات شرکت گاز استان اصفهان طراحی و تولید شده که امکان انجام پرداخت الکترونیک، ارائه۱۷خدمت به مشترکین، امکان تبادل دوطرفه اطلاعات بین مشترکین و شرکت و بستر مناسب جهت اخذ انتقادات و پیشنهادات مشترکین در این سامانه فراهم شده است.

همچنین، این سامانه برای ثبت خدمات ۲۲ گانه در دفاتر پیشخوان تهیه شده و هم اکنون امکان ثبت ۱۲ خدمت به مشترکین در سطح دفاتر پیشخوان استان و ارتباط پویا با مشترکین جهت ردیابی خدمات ثبت شده از طریق پیامک در این سامانه فراهم گردیده است و تا پایان سال سایر خدمات نیز قابل بهره برداری خواهد بود.

در بخش خدمات صورتحساب این سامانه، خدمات پرکاربردی همچون؛ صورتحساب و سوابق آن، سوابق پرداخت های مشترک و آخرین اطلاعات مربوطه، امکان پرداخت الکترونیک سه صورتحساب آخر برای مشترک فراهم می باشد.

در بخش ثبت رقم کنتور؛ امکان ثبت رقم کنتور بصورت هوشمند (کنترل با رقم های ثبت شده قبلی و بازه مصرف نرمال و…) فراهم گردیده و دربخش خدمات مربوط به مشترک ؛ اطلاعات مشترکین، اصلاح آدرس تست کنتور، اصلاح کدپستی، درخواست بازدید، اعلام خرابی کنتور، ثبت و حذف شماره تلفن همراه و… در اختیار مشترک می باشد.

شایان ذکر است، در بخش خدمات ارتباط با مشترک؛ ثبت انتقادات و پیشنهادات، پیگیری تمامی درخواست های ثبت شده مشترک در اپلیکیشن و دفاتر پیشخوان و ارتباط دوسویه پرسش و پاسخ بین مشترک و پرسنل پشتیبان در شرکت گاز استان اصفهان فراهم شده است.

همچنین در این سامانه بخشی برای اضافه نمودن تعداد نامحدود شماره اشتراک جهت ایجاد امکان مدیریت اشتراک های متعدد توسط کاربر فراهم گردیده است.

گفتنی است، صرفه جویی بیش از ۲میلیارد تومان حاصل از عدم نیاز به تجهیز بستر اینترنت در نواحی و مناطق گازرسانی و صرفه جویی نیروی انسانی از مهمترین مزیت های استفاده از این سامانه می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان زمستان شرکت گاز صرفه جویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید شد تحت عنوان «بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان» شامل چند مجموعه از جمله گل‌های سرشاخه، گل‌های باغ و باغچه و آپارتمانی، مجموعه بزرگ بازار پرندگان زینتی و محله فردا (متعلق به کودکان) است.

وی افزود: این پروژه فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن سرشاخه و وسایل جانبی کشاورزی شامل گلدان و ادوات کشاورزی، کود و سم و سایر مجموعه‌ها آماده است، تصریح کرد: در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌شود که پروژه فاز به فاز به بهره‌برداری برسد یا به‌صورت کلی انجام شود.

کد خبر 748480

دیگر خبرها

  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود