Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از آتش سوزی یک باب کارگاه طلاسازی در این شهر خبرداد و گفت: متاسفانه در این حادثه سه نفر مصدوم و به بیمارستان اعزام شدند.

شهرام مؤمنی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک باب کارگاه طلاسازی در ساعت ۱۰:۲۰ صبح امروز ۲۴ دی ماه، به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، افزود: بلافاصله ۳۵ نفر از نیروهای آتش نشانی به همراه ۱۰ دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در بازار رشت، راسته زرگران، پشت پاساژ پردیس اعزام شدند.

وی علت حادثه آتش سوزی در کارگاه طلاسازی را بی‌احتیاطی و استفاده از بنزین در کنار بخاری روشن عنوان کرد و گفت: وجود مواد قابل اشتعال و سیلندرهای متعدد هوا برش می‌توانست باعث انفجار و سرایت بیشتر آتش سوزی شود. اما خوشبختانه اطلاع‌رسانی به موقع شهروندان و عکس‌العمل سریع آتش نشانان مستقر در ایستگاه بازار، مانع از گسترش و پیشروی حریق و جلوگیری از انفجار شد.

مؤمنی گفت: متأسفانه در این حادثه سه نفر از شهروندان که کارگر بودند به دلیل جراحت و سوختگی از ناحیه دست، صورت، گردن و شکم مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در پایان تاکید کرد: لازم است شهروندان در زمان وقوع آتش سوزی با پرهیز از تجمع در محل حادثه، با مأموران آتش نشانی و نیروهای امدادی که تخصص لازم را در زمینه مهار آتش سوزی و امدارسانی دارند، همکاری کنند.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۴۰۲ نیروی ستادی و عملیاتی ۸۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۴ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 468333 محمدرضا رشیدی

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رشت آتش سوزی آتش نشاني طلاسازی مصدوم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت کارگاه طلاسازی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند