Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:44:58 GMT

۱۰ راه برای نورپردازی با ریسه ال ای دی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۲۹۸۵

۱۰ راه برای نورپردازی با ریسه ال ای دی

در این متن گروه تحقیقاتی لایت هوم با توجه به مصرف بسیار فراوان ریسه و تقاضای بالای خرید انواع ریسه سعی کرده انواع ریسه را معرفی کند، تا شما دوستان گرامی بهترین خرید ریسه را داشته باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لایت هوم، ریسه ها نوعی روشنایی های بلند و باریک هستند و برای تزیینات و نورپردازی فضا کاربرد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریسه ها انواع مختلفی را دارند که در شرایط و موقعیت های متفاوتی می توان از آن ها استفاده کرد. مثلا آن ها را در سقف های کاذب، روشن کردن پله ها، لبه باغچه ها و… می توان بهره برد.

انواع ریسه ال ای دی در مکان هایی مانند منازل مسکونی، هتل ها، فروشگاه ها و مراکز مذهبی و … استفاده می شود. همچنین از ریسه ها می توان به صورت مخفی در محیط استفاده کرد که باعث زیبایی و جذابیت زیادی می شود.

این روشنایی ها در شرایط مختلف قابل استفاده اند زیرا دارای انعطاف پذیری بالایی نیز هستند. بعد از آشنایی با مدل های مختلف ریسه به راحتی می توانید با ورود به سایت لایت هوم از برند و مدل های مختلف ریسه که مد نظر دارید، خرید خوبی را داشته باشید.

آشنایی با انواع ریسه های نوری!

. ریسه شلنگی گرد

. ریسه نئون فلکسی

. ریسه شلنگی SMD

. ریسه های سوزنی

. ریسه های تزیینی

. ریسه مفتولی

. ریسه شاخه ای

. ریسه نواری SMD

. ریسه نواری دو لاین

. ریسه نواری تک لاین

ریسه شلنگی ال ای دی

ریسه شلنگی اغلب از یک بورد، چیپ های ال ای دی و چسب در پشت بورد برای نصب آن تشکیل شده است. زمانی که آن را روشن می کنیم نور به طور مستقیم رو به جلو انتشار می یابد.

معمولا قیمت آن ها پایین است و ویژگی های آن ها باعث می شود در محیط های مختلف قابل استفاده باشند. دارای انواع گوناگون با قابلیت ها و نورهای مختلف هستند. به طور معمول در مکان های زیر قابل استفاده هستند:

لامپ های مورد استفاده برای روشنایی در این نوع ریسه لامپ های ال ای دی هستند. از آن ها می شود در هر فضایی استفاده کرد و همچنین مصرف برق لامپ های ال ای دی نیز مناسب است و گرمای زیادی تولید نمی کنند. از دیگر ویژگی های مثبت آن ها این است که برخلاف نوع معمولی، رنگ های گوناگون آن به خاطر وجود لامپ های رنگی درون آن است.

ریسه نئون فلکسی

این نوع ریسه نوری را که ایجاد می کند، نقطه نقطه نیست و به صورت یکدست و یکنواخت دیده می شود. این ویژگی در زیباتر دیده شدن نقش بسزایی دارد. اما در سقف ها استفاده نمی شود و بیشتر در نمای ساختمان ها و زیر پل ها کاربرد دارد. این ویژگی تفاوت این نوع ریسه با دیگر انواع است.

این ریسه از گران قیمت ترین ریسه در نوع خود به حساب می آید. ریسه نئون فلکسی همانند ریسه فلکسی نور یکنواخت و یکدست ایجاد می کند. از آن برای نوشتن نوشته های خاص و ساخت المان ها نیز استفاده می شود. در هر یک متر جایی برای برش در آن وجود دارد.

ریسه شلنگی اس ام دی

بهترین نوع ریسه شلنگی، ریسه شلنگی اس ام دی می باشد. از مزایای آن ها می توان به مصرف پایین برق آن ها اشاره کرد. در آن از لامپ های SMD استفاده کرده اند. لامپ های اس ام دی دارای آی سی هایی هستند که پایه آن ها کوتاه می باشد.

این پایه ها با لحیم کاری بدون استفاده از سوراخ بر روی بورد نصب می شوند و زمانی که جریان برق عبور کند قادر هستند نور مناسبی را توزیع کنند. ریسه های شلنگی اس ام دی دارای دو نوع هستند.

نوع اول دارای تثبیت رنگ هستند. اما نوع دوم آن قابلیت تبدیل شدن به رنگ های مختلفی را دارد و به هفت رنگ معروف است. برش های این نوع ریسه ۱ متری است.

ریسه های تزیینی

ریسه LED تزیینی یک نوار طولانی هستند که چیپ های کوچک LED در بازه‌های مشخص قرار گرفته‌اند. نوار در متراژ و ابعاد مختلف می باشند و به اندازه کافی باریک هستند که در تمام محیط‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد

. این بدین معناست که می‌تواند به شکل‌های مختلف در هر مکانی از قبیل کمدها، در زیر کابینت‌ها، در اطراف درب‌ها، پرده ها، دیوار ها و در امتداد نرده‌ها قرار گیرد.

ریسه‌های تزیینی به شما این امکان را می‌دهند تا هرجایی را به صورت خلاقانه نور پردازی نمایید. از اضافه نمودن نورهایی با قابلیت تغییر رنگ، تغییر شکل تابش، برای اتاق خواب گرفته تا ایجاد یک محیط مدرن و زیبا در آشپزخانه یا حمام، از انتخاب‌ هایی است که بدون حد و مرز با استفاده از ریسه‌های تزیینی دریافت می‌نمایید.

ریسه ال ای دی نواری

این مدل از ریسه های ال ای دی در متراژ مختلف تولید می شوند. عمدتا کم مصرف بوده از ولتاژ مصرفی مناسبی برخوردارند. با قطر کمتر و باریک تری این نوع از ریسه ها تولید می شوند.

بهترین گزینه برای نورپردازی های ظریف حتی در محیط های باز و بدون سقف نیز می باشند. و در این ریسه ها یک لاین و حتی دو لاین بودنشان یک ویژگی منحصر به فرد است که بنا به نیاز آن محیط مورد نظر بسیار کاربردی می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نورپردازی ال ای دی ریسه ها اس ام دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۲۹۳ انواع کمپرسور و تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748551

دیگر خبرها

  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳