Web Analytics Made Easy - Statcounter

واقعی با اشاره به طرح اردوی راهیان نور مجازی، گفت: ۱۱ هزار نفر از دانش آموزان پایه دهم استان خراسان جنوبی از این برنامه در بستر فضای مجازی استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد علی واقعی» امروز (۲۴ دی) در نشست برنامه ریزی راهیان نور مجازی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال نتوانستیم دانش آموزان را در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام ‌کنیم اما این طرح بصورت مجازی برگزار  خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه مخاطب ما دانش آموزان پایه دهم به عنوان بخشی از درس آمادگی دفاعی است، افزود: در همین راستا تمهیداتی اندیشیده شده تا حدود ۱۱ هزار دانش آموزان دختر و پسر پایه ی دهمی بتوانند به صورت آنلاین و در فضای مجازی از المان های دوران دفاع مقدس بازدید کنند و از روایت روایان بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور مجازی در ۱۹ و ۲۰ اسفند برای دانش آموزان پایه دهمی اجرا می شود، گفت: مهم ترین هدف برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت مجازی صیانت از دستاوردها و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس در برار طوفان هجمه ها و تهدیدات ضد فرهنگی بوق های تبلیغاتی و رسانه ای معاندان و دشمنان است.

 

واقعی فعالیت ۸۱۲  دانش آموز دختر و پسر استان در قالب ۷۲ گروه جهادی در طرح هجر ۲ را فرهنگ سازی و تقویت روحیه جهادی در بین نسل جوان برشمرد و عنوان کرد: علاوه بر این ۱۶۹ تیم پنج نفره از دانش آموزان بسیجی دختر و پسر استان در لیگ علمی پایا فعالیت دارند.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهیان نور مجازی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانش آموزان راهیان نور مجازی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، دانش آموزان مناطق مرزی استان خراسان جنوبی که در محاصره سیل قرار دارد، توسط خودروهای ارتش به محل برگزاری کنکور سراسری منتقل شدند.

با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی، دانش آموزان مناطق مرزی شهرستان قائنات توسط یگان های ارتش به محل آزمون کنکور سراسری منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!