Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ حسین اشتری عصر چهارشنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی در دوران شیوع کرونا اظهار داشت: نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کنترل ترددها، نظارت بر صنوف و غیره از جمله فعالیت‌های نیروی انتظامی در سراسر کشور بود.

وی با بیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا بیش از چهار هزار تارنمای متخلف توسط نیروی انتظامی شناسایی و با صاحبان آنها برخورد شد، ابراز داشت: اتهام اصلی این تارنماها تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشمندسازی پلیس در دستور کار است

فرمانده نیروی انتظامی کشور یکی از مهمترین اهداف این نهاد را هوشمندسازی پلیس دانست و خاطرنشان کرد: در سال جاری اقدامات خوبی انجام شده است و امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ خدمات نیروی انتظامی به صورت کامل هوشمندسازی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به تلاش‌های پلیس مواد مخدر برای مبارزه با سوداگران مرگ بیان داشت: کشفیات مواد مخدر در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

سردار سرتیپ اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی اشراف اطلاعاتی بر باندهای مختلف فروش مواد مخدر دارد، افزود: تأمین امنیت اجتماعی هموطنان ما خط قرمز پلیس است و بر این مبنا مبارزه با سوداگران مرگ و باندهای ریز و درشت قاچاق مواد مخدر تا نابودی کامل آنها ادامه دارد.

کد خبر 5121665

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین اشتری نیروی انتظامی قاچاق قاچاق مواد مخدر نشر اکاذیب ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بوشهر آلودگی هوا گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد آیت الله مصباح یزدی دهه فجر قزوین نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت