Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد نیکبخت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اولین رویداد مجازی کار آفرینی تحت عنوان "تاک یک" است که قرار است با همکاری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار ‌شود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان برای ارسال و ثبت ایده‌های خود باید از طریق سامانه تاک https://wastp.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/tak/ اقدام کنند.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با اشاره به محورهای این رویداد، گفت: فرش، صنایع دستی و گردشگری روستایی محورهایی هستند که صاحبان ایده می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

نیکبخت ادامه داد: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز جوانان و نوجوانان نخبه استان را فراهم کند.

به گزارش‌ ایرنا پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل‌گیری و توسعه اقتصاد دانش بنیان تلاش می‌کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت‌های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه‌گذار بپردازد.

این پارک در تلاش است تا زمینه تجاری‌سازی و بازاریابی ایده‌های نوآورانه و فناورانه را فراهم کند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت‌ها در سطوح ملی و بین‌المللی داشته باشد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه پارک علم و فناوری آذربایجان غربی ارومیه پارک علم و فناوری اخبار کنکور پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمجتبی حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در مراسم افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» در دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار کرد: با توجه به برگزاری این رویداد‌ها باید ابتدا رویداد«عارضه‌یابی عدم حضور دانشجویان در این همایش‌ها و برنامه‌ها» را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شاید بخشی از استقبال کمرنگ دانشجویان به خاطر عدم عمل‌گرایی مسئولان در تحقق وعده‌ها بوده، افزود: یکی از دغدغه‌های دولت سیزدهم ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ‌التحصیلان است که در استان همدان نیز روی این موضوع متمرکز شده‌ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با طرح این سؤال که با وجود ایجاد اشتغال در استان و رشد در این زمینه چرا این اتفاق در جامعه محسوس نیست، گفت: یکی از دلایل این موضوع عمده ایجاد اشتغال برای جامعه غیردانشگاهی بوده و انتظار بیشتر نیز از سوی این قشر است.در سال جاری ۴۲ درصد تسهیلات و تعهد اشتغالزایی در استان را به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص خواهیم داد در همین راستا از ۱۷ هزار و ۶۹۹ مورد تعهد اشتغال برای قریب به ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان استان اشتغال پایدار ایجاد می‌کنیم.

حسینی روح رویداد صدرا را نقطه اتصال دانشگاه و صنعت عنوان کرد و با طرح این سؤال که دفاتر ارتباط با صنعت در دانشگاه‌ها چقدر کارایی داشته، تأکید کرد: باید چگونه مهارت‌آموزی را به دانشجو آموزش دهیم و بعد از او انتظار داشته باشیم. آموزش؛ کارآفرینی و اشتغال سه مؤلفه رشد جامعه بوده و دنیای امروز عصر دانش است و گذار به سمت هوش مصنوعی و دنیای پیچیده دیجیتال. نمی‌توان مفاهیم سال‌های پیش را به دانشجو آموزش داد و انتظار تحول داشت.

وی با بیان اینکه باید به‌روز بود و رویکرد آینده‌پژوهی داشت، اضافه کرد: توسعه فعالیت‌های فناورانه؛ برخورداری از خلاقیت، تکنیک حل مسئله و تفکر خارج از چارچوب اداری برای تحول باید مدنظر باشد امروز دیگر وقت آزمون‌وخطا نیست. تحقیقات و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد به‌واسطه سونامی فناوری برخی مشاغل از دست خواهد رفت؛ بنابراین حتماً باید نوآور و به‌روز باشیم؛ البته به لطف دانشگاه در بسیاری از علوم فناورانه پیشرو هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان مطرح کرد: پیشنهاد می‌کنم دانشگاه آزاد اسلامی رویدادی را برگزار کند و از ابتدا و تا انتها یک شغل مولد را آموزش دهد، خلق ایده و ایجاد مشاغل پیگیری را کند و آموزش‌ها کاملاً عملیاتی شود.
حسینی بر لزوم برگزاری«ایده بازار» در دانشگاه تأکید کرد و توضیح داد: برای مشارکت مردم در اقتصاد ایده‌ها به جد پیگیری می‌شود؛ در استانداری نیز فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای نحوه واگذاری به مردم را احصا کرده‌ایم ضمن اینکه اقناع‌سازی مردم برای مشارکت با تضمین سود لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • امدادرسانی خودجوش مردم دیزج دیز به افراد گرفتار در سیل + فیلم
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان