Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان امروز چهارشنبه با اجیت دِوول مشاور امنیت ملی هند در ارگ ریاست جمهوری در کابل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دفتر ریاست جمهوری افغانستان، طرفین در این دیدار درباره همکاری‌های مشترک در عرصه مبارزه با تروریسم و ایجاد اجماع منطقه‌ای در حمایت از صلح گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اشرف غنی در این دیدار گفت: نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان ضامن ثبات در کشور بوده و در خط اول نبرد علیه تروریسم قرار دارند. هند و افغانستان از طریق تلاش‌های مشترک می‌توانند در مبارزه با تروریسم به موفقیت دست یابند.

اجیت دِوول مشاور امنیت ملی هند نیز در سخنانی گفت که کشورش خواهان تداوم همکاری‌ها با افغانستان بوده و آماده است تا گفتگوها را پیرامون منافع مشترک ادامه دهد.

کد خبر 5121763

منبع: مهر

کلیدواژه: اشرف غني هندوستان مبارزه با تروریسم ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی کنگره آمریکا فلسطین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 فالح الفیاض ایران جو بایدن مایک پمپئو سوریه لبنان حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، رئیس جمهور روسیه گفت حملات تروریستی گروه‌های افراطی، از سوی سازمان‌های اطلاعاتی برخی کشورها حمایت می‌شود.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: تروریسم همچنان یکی از خطرناک‌ترین تهدیدها در قرن بیست و یکم است. هدف از حملات تروریستی که سازمان‌های اطلاعاتی برخی کشورها در آن دخیل هستند، از بین بردن پایه‌های قانونی و برهم زدن ثبات کشورهای دارای حاکمیت است. بی شک مهمترین شرط تقویت حاکمیت کشورها و امنیت آنها حفظ ارزش‌های معنوی و اخلاقی و دفاع از آنهاست.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که همانطور که تجربه تاریخی نشان می‌دهد کشورهایی که هویت ملی خود را حفظ می‌کنند و به فرهنگ خود پایبند هستند به شکلی هماهنگ و مستقل پیشرفت می‌کنند.

پوتین با اشاره به حمله تروریستی اخیر مسکو افزود: شیوه‌های جنایتکاران پیچیده‌تر و وحشیانه تر شده است که این امر یک بار دیگر در حمله تروریستی خونباری ۲۲ مارس در مسکو خود را نشان داد.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: سازمان‌های اطلاعاتی و آژانس‌های اجرای قانون هویت عاملان این حمله تروریستی و سازمان دهندگان آن را مشخص می‌کنند و هیچ یک از آنها نباید از مجازات در امان بمانند.

کد خبر 6087976

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند