Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم فوتسال بازار‌های روز کوثر اصفهان در هفته ششم لیگ برتر فوتسال عصر امروز در سالن پیروزی اصفهان میزبان حفاری اهواز بود که توانست میهمان خود را با نتیجه پنج بر ۲ شکست دهد.

بازر‌های روز کوثر اصفهان که هفته قبل مقابل  سن ایچ ساوه  هفت بر ۲ شکست خورده بود در شرایطی به مصاف نماینده اهواز رفت که با چهار امتیاز در رده پنجم لیگ برتر فوتسال در گروه ب قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم بازار‌های روز کوثر در دیدار مقابل حفاری اهواز بازی برتری را به نمایش گذاشت و توانست از موقعیت‌های خود بهره کافی ببرد و در یک بازی فنی و تاکتیکی پیروز میدان شود.

در این دیدار برای تیم فوتسال بازار‌های روز کوثر اصفهان مسعود گیاهچی، احسان جزینی، کامبیز گمرکی، احسان فیروزپور و محمد نویدبخش گلزنی کردند.

تیم میهمان که در رده ششم گروه ب لیگ برتر فوتسال کشور قرار داشت نتوانست از فرصت‌های خود به خوبی بهره ببرد و فقط ۲ گل زد و سرانجام بازی را واگذار کرد.

برای حفاری اهواز بهزاد عظیمی و مهدی جاوید گلزنی کردند.

تیم بازار‌های روز کوثر با هفت امتیاز در رده پنجم و حفاری اهواز با یک امتیاز در رده پنجم لیگ برتر فوتسال قرار دارند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال حفاری اهواز بازار های روز کوثر لیگ برتر فوتسال حفاری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ

علی ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به سیاست افزایش جوجه ریزی ها و تولید مرغ، گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین‌المللی راهکار اصلی تنظیم و تثبیت بازار مرغ محسوب می شود.

به گفته او، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار های صادراتی است.

ابراهیمی با بیان اینکه پتانسیل صادرات حداقل ۲۰۰ هزارتن مرغ در سال وجود دارد، افزود: بنابر برنامه ای که وزارت جهاد دنبال می کند، صادرات مرغ موثرترین راهکار برای پایداری تولید و بالانگه داشتن جوجه ریزی محسوب می شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی ادامه داد: علی رغم آنکه قیمت تمام شده هرکیلو مرغ زنده بالای ۶۵ هزارتومان است، اما در شرایط کنونی مرغداران در فروش هرکیلو مرغ بیش از ۱۰ هزارتومان متضرر هستند.

او با بیان اینکه خرید حمایتی توسط پشتیبانی امور دام راهکار مقطعی تنظیم بازار است، گفت: بنده معتقدم که مرغ های جمع آوری شده توسط پشتیبانی امور دام در مقطعی باید به بازار عرضه شود که براین اساس بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز