Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: شاید اگر نام تیم ما به‌جای بازارهای کوثر نام دیگری بود، در ۴ بازی گذشته به‌دلیل اشتباهات غیرعمدی داوران نتایج به این شکل رقم نمی‌خورد، اما متأسفانه در بازی‌های گذشته از داوری متضرر شدیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید رستمی پس از پیروزی 5 بر 2 تیمش برابر حفاری اهواز در هفته ششم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت ما به شکلی بود که به این برد و 3 امتیاز نیاز داشتیم تا حداقل توانایی بازیکنان خود را ثابت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک عذرخواهی به تیم خوب حفاری اهواز بدهکار هستیم چون شرایط میزبانی ما درباره حضور اولیه آنها در ورزشگاه نامناسب بود که از آنها عذرخواهی می‌کنم. قطعاً شهر اصفهان در سطح فوتسال آسیا یک میزبان شایسته است اما میزبانی امروز ما به دلیل انجام عملیات ضدعفونی ایده‌آل نبود.

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان ادامه داد: بازی امروز حساسیت‌های خاص خود را داشت اما در نیمه نخست تنها روی دو اتفاق گل خوردیم، در حالی که حریف در تمام دو نیمه موقعیت و شانس گلزنی نداشت. متأسفانه همان 2 گل نیمه نخست باعث شد رفته رفته کار ما سخت شود اما این 3 امتیاز به ما کمک کرد. هفته آینده استراحت داریم و امیدواریم با اضافه شدن 3 بازیکن جدید شرایط‌مان در جدول بهتر شود.

هفته ششم لیگ برتر فوتسال| دومین پیروزی بازارهای کوثر در خانه رقم خوردلیگ برتر فوتسال| تداوم صدرنشینی گیتی‌پسند در روز برتری پرگل مس سونگونلیگ برتر فوتسال| تقابل گیتی‌پسند با اهورا و مصاف مس سونگون با ایمان

وی درباره اعتراض کادرفنی تیم حریف در دقایق پایانی نیمه نخست که جو بازی را متشنج کرد، بیان کرد: فکر می‌کنم اگر تیم ما اعتبار بیشتری داشت و نام تیم ما به‌جای بازارهای کوثر نام دیگری بود، در 4 بازی گذشته به‌دلیل اشتباهات غیرعمدی داوران نتایج به این شکل رقم نمی‌خورد، اما متأسفانه در بازی‌های گذشته اتفاقاتی افتاد که از داوری متضرر شدیم.

رستمی اضافه کرد: همواره گفته‌ام اشتباهات داوری عمدی نیست و همیشه به داوران خسته‌نباشید گفته‌ام اما امروز به جز همان یک صحنه، داوری بی‌نقص بود و درباره همان صحنه نیز اگر کارشناسان داوری نظر دهند بهتر است، چون خوشبختانه بازی هم پخش زنده داشت.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازارهای کوثر برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه دو بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • خلاصه بازی حساس تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی