Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه باید از هر محصولی قبل از صادرات از استان مرکزی تست گرفته شود گفت: نمونه‌برداری در پتروشیمی شازند از مخزن تعیین شده انجام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شازند، محسن خیرمند عصر امروز در حاشیه بازدید از پتروشیمی شازند با اشاره به موضوع قاچاق اظهار داشت: پیش از این در رابطه با بحث قاچاق کالا و ارز به طور عملی برخوردهای دستگاه قضایی برخوردهایی مقابله‌ ای بوده اما در قانون جدید قاچاق کالا و ارز که از 6 سال گذشته اجرایی شده بحث پیشگیری از قاچاق بسیار جدی مورد توجه قرار گرفته که در این قانون مسئولیت کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز به عهده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  باید از هر محصولی قبل از صادرات هم تست گرفته شود و هم نمونه شاهد نگهداری گردد، در حال حاضر روال کار بر این صورت است که نمونه‌ها از هر کامیون به طور مجزا گرفته می‌شود که این موضوع هم از نظر حجم بالای نمونه‌های شاهد و بحث نگهداری آنها و هم افزایش احتمال تخلف حین جابه‌جایی کامیون از پتروشیمی به گمرک تا قبل از پلمپ آن هم برای گمرک و هم شرکت پتروشیمی مشکل‌ساز شده است.

خیرمند تصریح کرد: باتوجه به معضلات و مشکلات به وجود آمده، در جلسه قبلی کارگروه قاچاق کالا و ارز استان مقرر شد تا در شرکت پتروشیمی شازند یک مخزن مشخص شد و نمونه‌برداری از این مخزن انجام شود.

ماینرهای 10 میلیاردی قاچاق در پارسیان کشف شد9 باند قاچاق کالا در لرستان متلاشی شدتراژدی قاچاق چوب در ایران|قاچاقچیان نفس جنگل‌های هیرکانی را بریدند / نابودی جنگل‌ها به ثانیه رسید / مافیا از کشتن جنگلبانان ابایی ندارند + فیلم

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی ادامه داد: از آنجا که در محل مخزن نیز  مشکلاتی وجود داشت نیاز بود تا برای بررسی و برطرف کردن آنها بازدیدی با نمایندگان اداره استاندارد و گمرک از پتروشیمی شازند صورت گیرد که البته  عمده مشکلات مربوط به بحث پلمپ مخزن است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع کار نو و مهمی به شمار می‌رود که در استان انجام خواهد شد و امیدواریم با پیگیری های این معاونت، همراهی و تعامل دبیر هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری مرکزی و همکاری دستگاه های مربوطه استارت کار از پایان بهمن ماه زده شود.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق کالا و ارز پتروشیمی شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرتاب نخستین کاوشگر جهان برای نمونه‌برداری از سمت دور ماه

چین روز جمعه با موفقیت کاوشگر Chang'e-۶ را به فضا پرتاب کرد و مأموریتی جسورانه را برای جمع‌آوری حدود ۲ کیلوگرم نمونه از سمت دور ماه آغاز کرد. این اولین بار در تاریخ است که یک کشور تلاش می‌کند از این منطقه مرموز، نمونه جمع‌آوری کند.

به گزارش تسنیم، کاوشگر Chang'e-۶ که توسط موشک Long March-۵ Y۸ قدرتمند حمل می‌شد، پس از رسیدن به مدار برنامه‌ریزی شده، سفر چند هفته‌ای خود به ماه را آغاز کرد. این کاوشگر شامل یک مدارگرد، یک فرودگر، یک صعود‌کننده و یک کپسول بازگشت است.

انتظار می‌رود Chang'e-۶ در اواخر سال جاری در حوضه Aitken، یک دشت عظیم برخوردی در قطب جنوب ماه، فرود بیاید. این منطقه که به دلیل قدمت باستانی و پتانسیل علمی بالا انتخاب شده است، می‌تواند سرنخ‌هایی را در مورد منشاء و تاریخچه ماه ارائه دهد.

جمع‌آوری نمونه از سمت دور ماه یک چالش فنی پیچیده است، زیرا این منطقه از دید مستقیم زمین پنهان است. برای غلبه بر این مشکل، Chang'e-۶ از یک ماهواره رله برای برقراری ارتباط با زمین استفاده خواهد کرد.

این کاوشگر همچنین حامل چهار ابزار علمی بین‌المللی است که توسط دانشمندانی از فرانسه، اروپا، ایتالیا و پاکستان توسعه یافته است. این ابزار‌ها برای مطالعه ترکیب، خواص فیزیکی و تاریخچه نمونه‌های جمع‌آوری شده استفاده خواهند شد.

ماموریت Chang'e-۶ گامی مهم در اکتشاف ماه توسط چین است. این کشور در سال ۲۰۲۰ با ماموریت Chang'e-۵ از سمت نزدیک ماه نمونه‌برداری کرد و اکنون قصد دارد با رسیدن به سمت دور ماه به اکتشافات خود ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • پرتاب نخستین کاوشگر جهان برای نمونه‌برداری از سمت دور ماه
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل