Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پاریزی مدیرکل و رئیس کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر و اعضای این کارگروه با انجم شعاع ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.

پاریزی مدیرکل و رئیس کارگروه ورزش و جوانان استان کرمان در این نشست با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر بیان داشت: در بحث گرامی داشت ایام الله دهه فجر، تلاش می‌کنیم بتوانیم متناسب با حفظ شان و جایگاه انقلاب اسلامی در ایامی که مزین و مبارک است و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شده، در کشوری که امروز عزتمندانه و قدرتمندانه در منطقه و در دنیا می‌توانند در ابعاد مختلف از جمله علمی، اقتصادی و اجتماعی مدعی خیلی از مسائل باشد، دین خودمان را با فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم، نسبت به نظامی که شان، منزلت، آزادی، عزت و جایگاهمان را مدیون نظام جمهوری اسلامی مان هستیم، ادا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تمام برنامه‌هایی که باید انجام و پیگیری شود، برای تقویت جایگاه نظام اسلامی و در راس آن، ولی فقیه که حکیمی فرزان است، صورت می‌گیرد، حکیمی که با درایت و رهبری هوشمندانه امروز دارد کشتی را سکان داری می‌کند تا به دست صاحب اصلیش برساند.

پاریزی بیان داشت: در بحث برنامه‌هایی که با حضور مردم در صحنه انجام می‌شود، حتماً نباید ذهنیت از حضور مردم، حضور فیزیکی باشد؛ زیرا فضای مجازی می‌تواند کمک کند تا بتوانیم از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و با وجود تهدید‌های شرایط کرونایی بتوانیم اهداف نظام را بهتر تبیین کنیم و دستاورد‌های نظامی را بهتر به مردم نمایش دهیم.

او تصریح کرد: باید امنیت اطرافمان را قدر بدانیم که این امنیت ثمره خون شهدایی است که تقدیم انقلاب و نظام شده است و شهدای مقاومت نمونه بارز و قابل استناد این مسئله هستند.

مدیرکل و رئیس کارگروه ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ما جدای از اینکه کارگروه ورزش جوانان در دهه فجر هستیم به عنوان یک ارگانی که تاثیرگذاری اجتماعی داریم و در حوزه اجتماعی مسئولیت و مخاطب زیادی داریم، نباید از مسائل فرهنگی این حوزه غفلت کنیم.

پاریزی افزود: یکی از فضا‌ها و فرصت‌هایی که مسئله را به خوبی می‌تواند تبیین و برنامه ریزی کند، ایام الله مبارک دهه فجر است که باید خاطرات، محتویات و تجربیاتش به نسل‌های جوان‌تر منتقل شود، پس ما وظیفه داریم این کار را با حساسیت، ظرفیت و دقت انجام دهیم تا اتفاق خوبی در این حوزه رقم بخورد.

او با اعلام اینکه در کارگروه ورزش و جوانان هشت کمیته برنامه هایشان را ارائه کرده اند، تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر یک برنامه خاص و ویژه را به صورت کشوری خواهیم داشت که اگر قرار باشد ظرفیت هایش استانی باشند در روستای قنات ملک این را به عنوان برنامه شاخص در حوزه ورزش برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل و رئیس کارگروه ورزش و جوانان استان کرمان با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های فضای مجازی استفاده کنیم، بیان داشت: با توجه به شرایط کرونایی که وجود دارد محوریت انجام برنامه‌ها را استفاده از ظرفیت فضای مجازی قرار داده ایم که برگزاری مسابقات کتاب خوانی، نقاشی و هر برنامه‌ای که بتواند با موضوعات، اهداف و ارزش‌های نظام اسلامی سازگار باشد و بتواند آن‌ها را تبیین و منتقل کند، از جمله این برنامه هاست.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدهای امروز پربازدیدترین اخبار استان کرمان ایام الله دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی

۲۳ میلیارد تومان پاداش نقدی به مدال آوران کشتی در سال ۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش مشرق، در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ توسط رئیس محترم جمهور،‌ مبلغ ۲۳ میلیارد تومان پاداش به مدال آوران کشتی کشور اختصاص یافت.

این پاداش با توجه به مدال آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت های آسیایی و جهانی بود که به آن‌ها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آن‌ها واریز کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود