Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، حسن خیریانپور افزود که این واحدهای تولید و صنعتی با همکاری شبکه‌های بانکی استان از تملک آنها خارج و در قالب اقاله یا اجاره به شرط تملیک به افراد واجد شرایط واگذار شد. ‎

وی اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار مازندران، خارج کردن واحدهای صعتی و تولیدی از تملک بانک ها به عنوان یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری به طور جدی در ستور کار است و برای تحقق این مهم نیز کمیته‌ای ویژه برای پیگیری این امر تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران توضیح داد : در حال حاضر ۷۲ واحد صنعتی در مازندران در تملک بانک‌ها قرار دارد که به طور جدی پیگیر هستیم تا این واحدها نیز از تملک بانک‌ها خارج و به سرمایه گذاران داران اهلیت و واجدشرایط واگذار شود.

خیریانپور گفت: از مجموع واحدهای تولید و صنعتی مازندران که در تملک بانک‌ها هستند، ۲۱ واحد فعال و ۵۱ واحد دیگر نیز راکد و غیر فعالند.

وی افزود: در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا، در ۹ ماهه امسال ۵۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی در استان برگزار شد که در این راستا با تصویب ۵۲۲ مصوبه نسبت به کارگشایی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی ،تولیدی و اقتصادی مازندران اقدام شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این، ۱۸ جلسه کمیته تخصصی ذیل کارگروه نیز برگزار شد،  افزود : عمده مشکلات مطرح شده دراین جلسات در حوزه‌های بانکی، مالیاتی، تامین اجتماعی، محیط زیست، امور زیربنایی و غیره متمرکز بودکه تصمیمات لازم برای رفع آن نیز اتخاذ شد.

برچسب‌ها ساری رونق تولید توسعه اقتصادی مازندران اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری رونق تولید توسعه اقتصادی ساری رونق تولید توسعه اقتصادی مازندران اشتغال زایی اخبار کنکور تملک بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل