Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده تخصص‌های دریایی نداجا رشت با اشاره به افتخارات نیروی دریایی ارتش گفت: مولفه اصلی این دستاوردها تربیت نیروی انسانی متعهد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیر دریادار دوم مهدی شعبانزاده صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی دانش‌پژوهان دوره 191 مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم‌(ع) رشت ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: دوران زندگی پربرکت و کوتاه حضرت زهرا(س) می‌تواند یک نماد و الگوی بین‌المللی برای همه اعصار و زمان‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت با اشاره به الگو بودن حضرت زهرا(س) در تربیت فرزندان، همسرداری و پیروی از ولایت خاطرنشان کرد: این بانوی گرامی اسلام فرزندانشان را طوری تربیت کردند که راه پیامبراکرم(ص) را ادامه دادند و این ویژگی‌ها می‌تواند به‌عنوان یک راهبرد در عصر حاضر هم مورد استفاده قرار بگیرد.

امیر شعبانزاده عفت ستودنی حضرت فاطمه زهرا(س)، عبادت، خصوصیات اخلاقی و سیاسی ایشان را سرمشقی برای تمام بانوان و حتی مردان دانست و گفت: پیروی و دفاع از حریم ولایت یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته ایشان بود که در این راه حتی جان خود را فدا کردند.

ناگفته‌هایی از تلاش تک‌تیرانداز‌ داعشی برای ترور "حاج قاسم" / ماجرای درگیری مدافعان حرم ایرانی با نظامیان آمریکایی چه بود؟ناگفته‌های فرمانده جبهه مقاومت از جنایات داعش/ این تروریست‌ها فجیع‌ترین جنایات را علیه زنان در عراق و سوریه مرتکب ‌شدندناگفته‌هایی از 4 بار دیدار حاج قاسم با ‌مدافعان حرم گیلانی / ماجرای حماسه‌ "‌قلعه خیبر" در سوریه چه بود؟

وی با اشاره به افتخار سربازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دانش‌آموختگان نیروی دریایی ارتش پس از اتمام آموزش‌های مقدماتی دانش‌آموختگی از امروز افتخار سربازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در بدنه نیروی دریایی ارتش را پیدا می‌کنند.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت خاطرنشان کرد: بایستی به خود ببالیم که در لباس سربازی به خدمت نیروی دریایی ارتش در می‌آییم و تا آخرین قطره خون خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های آن دفاع می‌کنیم.

امیر شعبانزاده خطاب به دانش‌آموختگان افزود: به خانواده‌هایتان بفرمایید که از امروز آماده شهادت و دفاع از نظام هستید چرا که به‌عنوان یک نیروی تازه نفس، انقلابی و پای کار وارد صحنه شده و به بدنه نیروی دریایی اضافه و وظیفه حفظ امنیت دریا را برعهده خواهید گرفت و در راستای انجام موفق مسئولیت‌ها و مأموریت‌های مهم همواره در ارتقاء مهارت‌تان بکوشید.

وی با اشاره به افتخارات و دستاوردهای نیروی دریایی ارتش در حوزه شناور‌های سطحی، زیرسطحی، پهپادها، جنگ الکترونیک و حوزه‌های مختلف ابراز داشت: مولفه اصلی این دستاوردها، نیروی انسانی متعهد و مجاهدی است که این تشکیلات را راهبری کرده و با حرکت‌شان اقتدار می‌آفرینند.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت نقش جوانان در نیروی دریایی را بی‌بدیل خواند و اظهار داشت: این حضور دانش‌آموختگان و اضافه شدن آنان به بدنه نیروی دریایی می‌تواند یک انرژی جدید، حرکت رو به جلو و علمی برای نیروی دریایی ارتش به همراه داشته باشد.

امیر شعبانزاده خاطرنشان کرد: این هدایت‌ها، آموزش‌ها و برنامه‌های تربیتی، آموزشی و پژوهشی بایستی منجر به ارتقاء ایمان، دانش و شجاعت شود؛ ایمانی که باعث می‌شود در بزنگاه‌ها کم نیاورده و حضور قدرتمندی در صحنه دریا داشته باشیم و ضرب شستی به دشمنان وارد کنید که بفهمند جای آنان در خلیج فارس نیست.

وی ارتقاء دانش و علوم جوانان را به‌عنوان خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه قرار داد و خطاب به دانش‌آموختگان افزود: تنها به دانش‌های این مرکز بسنده نکنید و در راستای علم‌اندوزی، فراگیری و به‌روز کردن تسهیلات و دانش خود به‌طور مدام تلاش کنید.

معاون تربیت، آموزش و پژوهش فرماندهی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش در رشت نیز در این مراسم اظهاز داشت: دانش‌آموختگان حاضر در میدان صبحگاه این مرکز در 14 تخصص برای دریافت درجه و نشان معرفی شدند.

ناخدا یکم عرشه شهرام حبیبی خاطرنشان کرد: جوانان دانش‌آموخته مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت به وظایف خویش واقف بوده و با خودسازی، پایبندی به ارزش‌‌های دفاع مقدس و روحیه ایثار و سلحشوری هم‌اکنون آماده دفاع از شرف و عزت این کشور هستند.

معاون تربیت، آموزش و پژوهش فرماندهی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت تصریح کرد: این مرکز با داشتن پیشینه افتخارآمیز پس از انقلاب امروز به‌خود می‌بالد که با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری توانسته نقشی اساسی در تربیت و آموزش نیروی انسانی مجاهد را ایفا کند.

وی با بیان اینکه این مرکز در کنار کسب موفقیت‌های چشمگیر در راستای ارتقای کیفیت آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی کارآمد گام‌های موثر بر می‌دارد افزود: اهتمام به ارتقاء سطح معرفت دینی کارکنان و فراگیران آموزشی، تربیت نیروی انسانی اطاعت‌پذیر، متخصص و منطبق با ماموریت‌های نداجا، استفاده هدفمند از اساتید و مربیان با تجربه، استفاده از تجربیات دفاع مقدس و آموزش‌های مبتنی با عمل از جمله رویکردهای مرکز آموزشی نیروی دریایی در رشت است.

معاون تربیت، آموزش و پژوهش فرماندهی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم(ع) رشت خاطرنشان کرد: نیازسنجی، طراحی و ساخت تجهیزات با استفاده از توانمندی‌های داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی، تهیه و تولید مقالات و کیفی‌سازی دانش نخبگان و استفاده حداکثری از تجربیات کارکنان‌ بازنشسته جزو دیگر رویکرد‌های آموزشی و پژوهشی این مرکز است.

به گزارش تسنیم، اجرای سان از یگان‌های مستقر در میدان و استقرار در جایگاه توسط فرمانده، پخش صلوات خاصه حضرت فاطمه زهرا(س)، ایراد خطابه توسط نماینده دانش‌آموختگان قدیم و جدید، اجرای حرکات رزمی توسط دانش‌آموزان، اجرای سرود ولایت توسط دانش‌آموزان، مدیحه‌سرایی در رثای حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های مراسم امروز بود.

در پایان این مراسم فرماندهان، مربیان و دانش‌آموختگان مرکز آموزش‌های تخصصی دریایی باقرالعلوم‌(ع) رشت هدایایی را به‌رسم یادبود از فرمانده این مرکز دریافت کردند.

انتهای پیام/612/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم ع تربیت نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش دانش آموختگان آموزش ها زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش در نشست خبری اظهار کرد: قریب به ۱۶ میلیون و ۵۰۰ دانش‌آموز و اولیا در کشور داریم و بخش اعظمی از جامعه متأثر از نظام تعلیم و تربیت است و این امر وظیفه خبرنگاران است.

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه ریشه سربلندی ایران عزیزمان در تربیت و ریشه تربیت را می‌توانیم در معلمان جستجو کنیم، ضمن تبریک هفته معلم و گرامی‌داشت مرتضی مطهری، تصریح کرد: مرتضی مطهری معلم انقلاب بود و در سایه روشنگری بینش و قدرت معلمی و مفاهیم انقلاب در اختیار جوانان قرار گرفت و از آموزه‌های ایشان هنوز بهره‌مند می‌شویم.

وی معلمی را مسئولیت سنگینی دانست، ابراز کرد: این شغل را با سایر مشاغل نمی‌توان مقایسه کرد، معلمی عشق است، شغل نیست.

فرهادی ادامه داد: آموزش و پرورش ۹۸۰ هزار نفر پرسنل کنونی دارد که در نظام رتبه‌بندی شرکت کردند و در بخش آموزش فعال هستند و کانون و اجتماع معلمان است.

سخنگوی آموزش و پرورش ابراز کرد: اعتماد عمومی به معلمان و مدرسه سرمایه گرانی است که باید سعی در حفظ آن کنیم و در گرو این سرمایه امنیت برای کشورمان بیافرینم.

وی افزود: انتخاب معلم نمومنه یک حرکت  نمادین است.این اتفاق یک قدر مطلق دقیق نیست، بلکه نسبی است و توانمندی‌هایی آن‌ها را شناسایی می‌کنیم.

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: نحوه شناسایی معلم اینگونه نیست که خود را کاندیدا کنند بلکه از طریق نظرخواهی از سایر معلمان، دانش‌آموزان و اولیا طرح نویی راه‌اندازی شد، زیرا بسیاری از معلمان از این کار معذورند و توازن معلمی، آن‌ها را محدود می‌کند؛ اما امسال این شناسایی به شکلی رقم خورد و ما به ارزیابی‌های چندگانه معلم، دانش‌آموز و اولیا ۹۳ هزار معلم در سطح مدرسه به عنوان نمونه انتخاب می‌شود.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است