Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بعد از مساوی هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک ترجیح دادم که صحبتی نکنم و الان هم ترجیح می دهم که در مورد خود بازی با سایپا صحبتی نداشته باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان رضایی در صحبت هایش در مورد بازی فردا با سایپا اظهار داشت: بعد از مساوی هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک ترجیح دادم که صحبتی نکنم و الان هم ترجیح می دهم که در مورد خود بازی با سایپا صحبتی نداشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط می خواستم از تمامی اهالی رسانه که در طول هفته زحمت می کشند مسایل فوتبال را  انعکاس می دهند تشکر کنم. مخصوصا اتفاق های خاصی که می افتد را مورد آنالیز، تحلیل قرار می دهند تشکر کنم. 

وی افزود: اهالی روزنامه های ورزشی مجریان تلویزیونی و همه افرادی که در انعکاس اخبار ورزشی زحمتی می کشند تشکر کنم. صحبت خاص دیگری ندارم. فقط می توانم در مورد بازی بگویم تلاش می کنم موفق شویم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان به جام حذفی رفت

ایسنا/گیلان بُرد ملوان در برابر سایپا با نتیجه ۲ بر یک به ثبت رسید و با این بُرد ملوان به عنوان یکی از هشت تیم منتخب به جام حذفی راه یافت.

در بازی عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بازی ملوان با سایپا به میزبانی ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی، نتیجه بازی ۲ بر یک به نفع ملوان به پایان رسید.

این بازی در چارچوب دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رود که با این بُرد ملوان به عنوان یکی از هشت تیم منتخب به جام حذفی راه یافت.

نیمه اول بازی با نتیجه صفر برای هر دو تیم به پایان رسید و گلهای ملوان توسط عمری و صادقی همچنین گل سایپا توسط توسط خسروی وارد دروازه‌های تیم حریف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • مالاریا مهم ترین بیماری انگلی تهدید کننده سلامت بشر در دنیا+ فیلم
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها