Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: ۳میلیون و ۹۰۰ هزار مشترک شامل طرح اب اُمید قرار گرفته اند و شامل تخفیف صد در صدی قرار خواهند گرفت. خبرگزاری میزان - حمیدرضا کشفی امروز در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران اظهار  با اشاره به طرح آب امید اظهار کرد: ۳میلیون و ۹۰۰ هزار مشترک شامل طرح اب اُمید قرار گرفته اند و شامل تخفیف صد در صدی قرار خواهند گرفت، در این طرح برای مشترکان خوش مصرف ۱۵ مترمکعب و پرمصرف ۲ برابر این رقم و بد مصرف بیش از دو برابر دسته بندی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تعديل روشنايي، اصلاح انشعاب‌ها و رمز ارزها با حضور بيش از ۵ هزار نيروی عملياتي در سطح كشور معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفای کشور تصریح کرد: ضمن شناسایی مشترکان مرمصرف دستورالعمل‌هایی برای مدیریت مصرف اطلاع رسانی شده است.
وی افزود: با اجرای طرح آب امید به دنبال کاهش ۱۰ درصدی مصرف  در کشور هستیم و ارائه مشوق و تخفیف صد در صدی می‌تواند نقش مناسبی در مدیرت مصرف داشته باشد.
کشفی  با اشاره به طرح فاضلاب اهواز بیان کرد: مشکلات زیر ساختی در خصوص جمع آوری فاضلاب‌های اهواز وجود دارد که در حیطه فعالیت شهرداری اهواز است و ارتباطی با وزارت نیرو ندارد.   در حال تکمیل.. برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو تخفیف صد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی همچنین اظهار کرد: در این عملیات بیش از ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی و مروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی و عصر اسلام کشف شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این اشیا بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه با بیان این که قاچاق اشیا عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6092174

دیگر خبرها

  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است