Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@03:34:49 GMT

امام جمعه اهواز: مقاومت مردم ایران بیشتر شده

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۵۵۱۳

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز پنجشنبه در چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان افزود: انقلاب اسلامی ما انقلاب سختی‌ها است و تا سختی‌ها نباشند نمی‌توانیم امتحان الهی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: پس از تاکید رهبر معظم انقلاب بر کمک‌های مومنانه، شرکت‌ها، ادارات و خیران پای کار آمدند و تاکنون تعداد قابل توجهی از بسته‌های معیشتی و حمایتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: این استان از سال گذشته تاکنون درگیر ویروس کرونا بوده و همین امر معیشت مردم را نیز با مشکل مواجه کرده است؛ کمک‌های مومنانه در این شرایط حداقل حمایتی است که می‌تواند بخشی از آلام مردم را کاهش دهد.

وی افزودد: یکی از دستگاه‌هایی که اکنون این زحمت را بر دوش کشیده مجموعه بسیج وزارت راه و شهرسازی است که در اقدامی شایسته چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه را به خوزستان اختصاص داده است.

آیین چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه کارکنان وزارت راه و شهرسازی روز پنجشنبه با حضور مشاور وزیر راه، فرمانده بسیج راه و شهرسازی، نماینده ولی فقیه در خوزستان، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان و جمعی از مسئولان استان در اهواز برگزار شد.

یکهزار بسته معیشتی در این مرحله توسط کارکنان وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

پیش از این نیز وزارت راه و شهرسازی در سه مرحله بیش از سه هزار بسته حمایتی و معیشتی را بین نیازمندان سطح کشور توزیع کرده است.

همچنین ۱۷ دی ماه نیز یکهزار گوسفند قربانی و ۳۵ هزار بسته گوشت با همکاری بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) و نواحی ۲۸ گانه سپاه استان بسته بندی و بین نیازمندان توزیع شد.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج)خوزستان ۱۲ دی ماه نیز از توزیع ۹۰ هزار پرس غذای گرم، ۲۰ هزار بسته معیشتی و نذر ۸۰۰ راس گوسفند بین نیازمندان استان خبر داده بود. ۱۴ آذرماه دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی خوزستان از شناسایی سه هزار نیازمند در مناطق محروم و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داده بود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امام جمعه اهواز تحریم وزارت راه و شهرسازی کمک های مومنانه بین نیازمندان هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام محمد رضا بخشی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود گفت: هر بسته به ارزش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شامل اقلامی از جمله برنج، روغن ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد