Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیزاده روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات اینترنت و شبکه تلفن همراه مراغه و عجب شیر افزود: متاسفانه برخی از روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از اینترنت ثابت و همراه برخوردار نیستند و این امر مشکلات بزرگی برای بهره مندی دانش آموزان از آموزش های مجازی در ایام کرونایی ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر در بخش سراجو و به ویژه منطقه قوری چای پوشش اینترنت و تلفن همراه کمتر از ۱۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ایجاد عدالت در توسعه زیرساخت های اینترنتی در مراغه به عنوان شهر دوم استان آذربایجان شرقی توسط وزارت ارتباطات و نهادهای متولی امر بیش از پیش ضروری است.
علیزاده افزود: برای این منظور، تحت پوشش قرار دادن روستاهای محروم از دسترسی به شبکه های تلفن همراه و اینترنت در اولویت وزارت ارتباطات و نیز سازمان تنظیم مقررات رادیویی قرار گیرد.

۶۹ روستای مراغه از خدمات اینترنتی محروم هستند

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز با اشاره به مشکلات موجود در زمینه دسترسی به شبکه های تلفن همراه و اینترنت در این شهرستان گفت: هم اکنون ۶۹ روستای این شهرستان از خدمات اینترنتی محروم هستند.
سیدعلی موسوی افزود: بیشتر روستاهای محروم از دسترسی به شبکه های تلفن همراه و اینترنت در بخش سراجو بوده که مردم این منطقه را با مشکل مواجه کرده است.
وی اعلام کرد: امسال برای رفع این مشکل، از مجموع ۱۱ دکل تقویت شبکه تلفن همراه، عملیات اجرایی ۶ دکل به پایان رسیده و احداث پنج دکل دیگر نیز در حال انجام است.
وی اضافه کرد: بهره گیری از دستگاه های تقویت فرکانس و نیز احداث دکل های مخابراتی برای بهره مندی روستاهای این شهرستان از شبکه تلفن و اینترنت همراه در دستور کار دولت قرار دارد.

۸۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال آینده از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی نیز گفت: تامین دسترسی ۸۰ درصد از روستاهای بالای ۲۰خانوار اولویت وزارت ارتباطات تا یک سال آینده است.
محمد فرزاد با اشاره به وضعیت دسترسی روستاهای مراغه به اینترنت و شبکه تلفن همراه افزود: از مجموع بیش از ۱۳۰ روستای بالای ۲۰خانوار این شهرستان، ۸۴ روستا از دسترسی به این زیرساخت ها بهره مند هستند.
وی اضافه کرد: تقویت و ارتقای شبکه تلفن همراه با همکاری اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت از رویکردهای وزارت ارتباطات برای بهره مندی مناطق محروم روستایی از اینترنت و شبکه تلفن همراه در این شهرستان است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی مراغه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اخبار کنکور اینترنت و شبکه تلفن همراه تلفن همراه و اینترنت آذربایجان شرقی وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجورودی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص ارزیابی میزان استاندارد تشعشعی تلفن همراه گفت: برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR یا استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه توسط آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.

کد خبر 6097763 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران