Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم فوتسال کیمیا اسفراین گفت: ۵۰ درصد تیم ما را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهد و هیچیک از بازیکنانم سابقه لیگ برتری ندارند.

زهرا حاتمی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی و کیمیای اسفراین در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان کشور اظهار کرد: قهرمان لیگ یک شدیم و برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانیم در این فصل با کسب تجربه به نتایج آبرومندی دست یابیم.

وی در خصوص شرایط تیمش در لیگ برتر گفت: از لحاظ اسپانسرینگ هیچ مشکلی نداریم و مسئولان شهرستان اسفراین کاملا از تیم حمایت می‌کنند. فقط زمان کمی برای آماده‌سازی در لیگ برتر داشتیم و همین موضوع اصلی‌ترین دغدغه ما برای آغاز رقابت‌هاست.

حاتمی با اشاره به هدفگذاری تیمش در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: هدف ما حفظ سهمیه در لیگ برتر است تا سال بعد با تجربه بیشتر در این رقابت ها حضور پیدا کنیم. فکر می‌کنم در این سطح، موضوع بومی و غیربومی مطرح نیست زیرا در لیگ برتر همه رقبا تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند به کار می گیرند.

سرمربی کیمیای اسفراین گفت: هیچیک از بازیکنانم سابقه لیگ برتر را ندارند، اما با تجربه هستند. حریف مجموعه ای از بهترین های ایران را در اختیار دارد و بازیکنان هیات فوتبال خراسان رضوی سابقه بالایی در لیگ برتر و بازی های بین المللی دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال بانوان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد