Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت فجر انرژی خلیج فارس در پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت تندیس طلایی جوایز ویژه را کسب کرد؛ این دومین تندیس فجر انرژی، در این حوزه در چند سال اخیر است.
به گزارش شمانیوز، صبح امروز ( پنجشنبه 25 دی ماه) پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت با حضور وزیر نفت، مدیران ارشد این وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طالبیان مشاور وزیر نفت در امور مسئولیت های اجتماعی در این همایش با اشاره به اهمیت گزارش‌دهی در سطح بین الملل اظهار کرد: برای توسعه کسب و کارهای تجاری جهانی بسیار مهم است که گزارش پایداری را تهیه و در مرکز CSR منتشر کنند.
وی افزود: ما اگر بخواهیم در سطح بین الملل کارهای تجاری خود را گسترش دهیم باید گزارش های پایداری خود را در مراکز معتبر منتشر کنیم.
در پایان این نشست شرکت فجر انرژی خلیج فارس به دلیل گزارش دهی و ثبت گزارش خود در سطح بین الملل تندیس طلایی جوایز ویژه را کسب کرد.
فجر انرژی خلیج فارس مهرماه سال جاری چهارمین گزارش پایداری خود را در سازمان GRI ثبت کرد؛ گزارش‌های پایداری با هدف شفاف سازی فعالیت‌ها و پاسخگویی به جامعه و ذینفعان به صورت سالانه و دوسالانه منتشر می‌شود.
پیش از این نیز فجر انرژی خلیج فارس (پتروشیمی فجر سابق) به عنوان تنها شرکت در صنعت پتروشیمی در سومین همایش مسئولیت های اجتماعی(سال 96) تندیس طلایی در بخش گزارش عملکرد مسئولیت اجتماعی را کسب کرده بود.
منبع: روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فجر انرژی خلیج فارس مسئولیت اجتماعی تندیس طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است

علی باستین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد و سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

وی نام خلیج فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج فارس در ابعاد گوناگون است و در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

باستین تجارت دریایی و گردشگری را از دیگر ظرفیت‌های خلیج فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از مزیت‌های با ارزش خلیج فارس محسوب می‌شود که کمتر مورد توجه قرار گرفته و در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج فارس شمرد و افزود: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس، معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت