Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@04:50:09 GMT

مدیرعامل مُدرنا: کرونای جهش یافته از بین نمی‌رود

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۷۶۷۴

مدیرعامل مُدرنا: کرونای جهش یافته از بین نمی‌رود

مدیر عامل شرکت داروسازی «مُدرنا» در آمریکا، که اخیراً واکسن کرونا را تولید کرده، در خصوص کرونای انگلیسی صحبت کرده و گفته این ویروس از بین نخواهد رفت.

به گزارش مشرق، «استفان بَنسل» مدیر عامل شرکت داروسازی «مُدرنا» در کنفرانسی در خصوص کرونای انگلیسی موسوم به «سارس-کوو-۲» صحبت کرده و گفته این ویروس از بین نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تفاوت علایم کرونای انگلیسی و چینی

به نوشته وبگاه خبری «نیوزمکس»، استفان بنسل که اخیراً شرکت او واکسن کرونا را تولید و در برخی کشورهای جهان عرضه کرده، در این خصوص گفت: «به نظرمان، ما برای همیشه با این ویروس زندگی خواهیم کرد.» 

وی افزود: «سارس کوو ۲ از بین نخواهد رفت».

از سوی دیگر برخی از متخصصان درمانی نیز گفته‌اند که نوع جهش یافته ویروس کرونا می‌تواند به یک «آندمیک» یا بیماری بومی تبدیل شود؛ یعنی به صورت دائمی در یک منطقه جغرافیایی وجود داشته باشد.

شرکت مدرنا یکی از شرکت‌های آمریکایی است که واکسن کرونا را تولید کرده و مدعی شده که این واکسن‌ها علیه نوع جهش یافته ویروس کرونا که اولین بار در انگلیس کشف شد نیز مؤثر هستند.

در حال حاضر بیش از ۳۰ کشور دیگر در جهان شیوع کرونای انگلیسی را گزارش کرده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به ترکیه، هند، فلسطین اشغالی، پاکستان، اردن، لبنان،کره جنوبی، امارات متحده عربی، آمریکا، چین و ایتالیا اشاره کرد.

کشف نوع جدید ویروس کرونا اولین بار حدود دو هفته پیش توسط وزیر بهداشت انگلیس گزارش و اعلام شد این نوع جدید تا هفتاد درصد قدرت انتقال بیشتری دارد. گمان می‌رود این ویروس جدید از ماه سپتامبر (شهریور) در این کشور انتشار یافته باشد.

از سوی دیگر تجزیه و تحلیل مجدد تست‌های کرونای گرفته شده از حدود دو میلیون شهروند آمریکایی نشان می‌دهد احتمالاً سویه انگلیسی کووید-۱۹ از ماه اکتبر در آمریکا وجود داشته است.

هفته گذشته نیز مقام‌های وزارت بهداشت آلمان اعلام کردند نسخه جهش‌یافته ویروس کرونا که مقام‌های انگلیس برای نخستین بار چند هفته پیش از کشف آن خبر دادند از ماه نوامبر در آلمان وجود داشته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی کرونا آمریکا کرونای انگلیسی بهداشت انگلیس فلسطین ویروس کرونا انگلیس اردن فلسطین اشغالی شرکت مدرنا جهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود