Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@08:58:10 GMT

پل پوگبا: چیزهای زیبا آسان به دست نمی آیند!

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۷۷۷۲

پل پوگبا: چیزهای زیبا آسان به دست نمی آیند!

پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، تاکید کرد که تیمش تلاش خواهد کرد تا صدر جدول لیگ برتر را حفظ کند.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، پیش از بازی سرنوشت‌ساز این تیم برابر لیورپول در روز یکشنبه، در مورد تلاش این تیم برای ماندن در صدر جدول صحبت کرده است.

پوگبا معتقد است که شیاطین سرخ باید خونسرد و متمرکز باقی بمانند چرا که "چیزهای زیبا، آسان به دست نمی آیند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منچستریونایتد در هفته گذشته موفق شد با تک گل زیبای پل پوگبا، بازی برابر برنلی را 1-0 ببرد و با سه امتیاز بیشتر از لیورپول، به صدر جدول لیگ برتر برود.

 

 

لیورپول و منچستریونایتد روز یکشنبه در آنفیلد به مصاف هم می روند و این دیدار حساس می تواند تعیین کننده صدرنشین لیگ برتر در هفته های آینده باشد.

پوگبا اما معتقد است که در دیدار روز یکشنبه برابر لیورپول، سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر مشخص نخواهد شد.

 

پل پوگبا راجع به دیدار حساس منچستریونایتد برابر لیورپول گفت: "ما داستان را می دانیم. می دانیم که این لیورپول است. همه می دانند. ما می دانیم که آنها دوم هستند و آنها می دانند که ما اولیم. ما می دانیم که اگر پیروز شویم، شش امتیاز از آنها جلو می افتیم. همه این را می دانند.

بازی یکشنبه برابر لیورپول آن بازی تعیین‌کننده نیست! بله این هم یک بازی است و قرار است بازی بسیار سختی باشد، اما این بازی سرنوشت قهرمانی در لیگ را مشخص نمی کند. ما باید مثل یک بازی سخت در لیگ برتر به این بازی نگاه کنیم، نه مثل بازی که تکلیف قهرمانی ما را مشخص می کند. ما بازی های زیادی در پیش داریم که می توانند تعیین کننده و بسیار مهم باشند.

من می دانم که این بازی بسیار مهمی است، اما همه بازی های ما مهم هستند. نباید زیاد راجع به این بازی جو بدهیم که آه این بازی همان بازی خاصی است که قهرمان را مشخص می کند! ما به دیدار لیورپول می رویم و وقتی رقیب لیورپول است، همیشه بازی سخت و حساس و بزرگی دارید، ما این موضوع را می دانیم. فقط باید خونسرد باشیم و تمرکز خودمان را حفظ کنیم."

 

پوگبا در رابطه با اینکه این مسابقه برای هواداران یونایتد بسیار مهم است، افزود: " البته. این لیورپول است. تیم شهر همسایه است و ما همه از این داستان با خبریم. وقتی پا به شهر منچستر می گذاری از داستان رقابت بین منچستریونایتد و لیورپول هم باخبر می شوی. می دانیم که این بازی بسیار بزرگی است.

وقتی در منچستریونایتد بازی می کنی، همیشه بازی های بزرگی داری، اما این یکی یک نبرد است. بازی روز یکشنبه هم یک نبرد خواهد بود.

 

ما الان در صدر جدولیم اما می دانیم که قهرمانی در لیگ برتر کار بسیار بسیار سختی خواهد بود. چیزهای زیبا آسان به دست نمی آیند و ما می دانیم که باید برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنیم. ما الان در صدر جدولیم و قهرمانی قرار است بسیار سخت باشد. سوال اصلی این است که چقدر قهرمانی را می خواهیم؟ چرا که من فکر می کنم توانایی قهرمان شدن را داریم.

در لیگ برتر هرگز نمی شود پیش‌بینی کرد که چه اتفاقی می افتد. فکر می کنم که ما در عملکرد و گرفتن نتیجه عالی بوده ایم، همه تیم عالی بوده اند. تمرکز ما روی قهرمانی است. می دانیم که می توانیم قهرمان شویم و باید این را باور داشته باشیم. هر چیزی می تواند اتفاق بیافتد!"

منچستر یونایتد پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد پل پوگبا برابر لیورپول روز یکشنبه لیگ برتر پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون نگران است که جدایی یورگن کلوپ باعث شود که لیورپول مانند منچستر یونایتد پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن با افت زیادی مواجه شود.

کلوپ در پایان فصل بعد از تقریبا ۹ سال آنفیلد را ترک خواهد کرد. در طی این مدت او قرمزها را به قهرمانی در انگلیس، اروپا و جهان و همچنین قهرمانی در جام حذفی، دو جام اتحادیه و سوپرجام اروپا رساند.

لیورپول آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد را به عنوان جانشین کلوپ معرفی کرده است و با پرداخت غرامت برای این مربی هلندی هم موافقت کرده و انتصابش به تایید رسمی نزدیک است.

اوون نگران است اسلوت تبدیل به نسخه دوم دیوید مویس شود. او گفت: «من می‌ترسم لیورپول هم مانند یونایتد شود و افت کند. واقعا امیدوارم چنین نشود و با یک مربی جدید، رویکرد جدید و چند خرید خوب همه چیز مثل دوران کلوپ ادامه پیدا کند.

من فکر نمی‌کنم که اسلوت خیلی متفاوت از لیورپول کنونی بازی کند. اما مسلما هر هوادار لیورپول نگران است که آنها تبدیل به یونایتد و حتی آرسنال و چلسی شوند.

دیگر خبرها

  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی