Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون گلف می گوید بهتر است فوتبال از لحاظ مالی روی پای خودش بایستد و مستقل شود.

عزیزی در خصوص آخرین شرایط گلف و رشته های مربوطه به خبرنگار برنا گفت: همانطور که مستحضر هستید فدراسیون گلف علاوه بر گلف که ماهیت اصلی آن محسوب می شود یک سری رشته تابع هم اداره می کند مشغول فعالیت در فدراسیون گلف هستیم انجمن وودبال ، انجمن کروکت وانجمن مینی گلف جزء مهمترین آنها است که در سال 99 همه این رشته ها متاثر از وضعیت کلی کرونا بودند و همچنان این تاثیرپذیری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او در همین خصوص ادامه داد: ما سعی کردیم از این موقعیت ایجاد شده برای رفع نواقص فدراسیون استفاده کند از جمله اینکه نیمی از آئین نامه های ما تدوین نشده بود و نیمی دیگر هم نیاز به بروزرسانی داشت. از 24 آئین نامه کامل و بروز رسانی شده رونمایی خواهد شد. 

عزیزی در خصوص انتشار اولین مجله الکترونیکی گلف کشور گفت : ما مجله تخصص و بین المللی و تمام هوشمند گلف را در این مدت منتشر کردیم که می تواند اتفاق خوبی برای ثبت و ضبط آمار و رویدادهای گلف باشد و انگیزه جدیدی در بین بازیکنان ایجاد می کند .

رئیس فدراسیون گلف در ادامه صحبتهایش اضافه کرد: نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم این است مذاکرات با سرمایه گذارانی بوده که بتوانیم از ظرفیتشان برای توسعه زیرساختهایمان استفاده کنیم و مهمترین آن بحث زمین باشگاه انقلاب است که همچنان در حال مذاکره هستیم و توسعه زیرساخت هایمان در سایر استانها دنبال می شود بطوریکه در رشته گلف ما افتتاح رنج های آموزشی برای ورزشکارانمان را تا حد ممکن پوشش دادیم و در رشته مینی گلف هم از حدود 200 میدان در کشور به 700 میدان رسیدیم و تلاشمان این است که تعدادش را به هزار برسانیم و بطور کلی تلاش کردیم تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم. 

وی در خصوص مسابقه مینی گلف که روز جمعه برگزار  شد گفت: یکی از برنامه های ما برگزاری مسابقات مینی گلف جام مدافعان سلامت به صورت ماهیانه بوده که درمواقعی که منع برگزاری از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا نداشتیم برگزار کردیم و غالبا هم استقبال خوبی انجام می شود مخصوصا که رشته های تابع فدراسیون گلف اولا همگی در فضای باز انجام می شود ثانیا؛ دارای فاصله ذاتی اجتماعی هستند . و در قانون مقرراتی که برای این رشته ها پیش بینی شده فاصله مناسب بین ورزشکاران و سایرین دیده شده و خود هر یک از این موارد می تواند مانعی برای انتشار و سرایت کرونا فرض شود.

عزیزی در پایان در خصوص مصاحبه ای که در مورد خصوصی سازی فوتبال کرده بود افزود : بنده معتقد هستم یکسری رشته ها در فضای عمومی کشور برای نشاط اجتماعی نقش بیشتری را ایفاء می کنند از جمله این رشته ها می توانیم به فوتبال ، کشتی ،والیبال ، تکواندو و وزنه برداری و رشته هایی که بطور کلی در المپیک برای کشورمان مدال آوری می کنند نام برد. در خصوص سوال شما و اختصاصا رشته فوتبال باید بگویم بنده چون خودم فوتبال بازی کردم و جزء علاقمندان این رشته بوده وهستم نگاهم این است که فوتبال را از لحاظ مالی مستقل کنند یعنی به گونه ای شود که فوتبال روی پای خودش بایستد و نیازی به استفاده از منابع مالی عمومی اعم از وزارت ورزش یا سایر دستگاه ها و وزارتخانه ها نداشته باشد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال گلف حمید عزیزی فدراسیون گلف مینی گلف رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است

بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است.

 به گزارش گروه خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آن‌ها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعار‌ها علیه او در بازی امروز گفت: آن‌ها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آن‌ها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان