Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، بختیار رازانی سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان لرستان گفت: بر اساس بازرسی‌های به عمل آمده توسط بازرسان صمت استان که با همراهی پلیس امنیت اقتصادی در قالب گشت مشترک اتفاق افتاد یک انبار غیر مجاز نفت سفید به میزان ۸۰ هزار لیتر در حاشیه شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رازانی ارزش سوخت کشف شده بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

او از همه هم استانی‌های درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه کالای احتکار یا اختفا شده با شماره تلفن شبانه روزی ۱۲۴ سازمان صمت استان تماس بگیرند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: همزمان با اجرای طرح ثبت اطلاعات کامل موجودی انبار‌های استان در سامانه جامع، دارندگان انبار کالا همچنان زیر ذره‌بین بازرسان این سازمان قرار دارند. اگر چه تاکنون ۱۰ هزار انبار استان در سامانه جامع انبار‌ها به ثبت رسیده است، اما دیگر انبارداران نیز باید نسبت به ثبت در این سامانه اقدام کنند.

رازانی ادامه داد: برای جلوگیری از قاچاق کالا و احتکار، ثبت اطلاعات و موجودی انبار‌های کالا در سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا اجباری است.

او به کشف ۴۹ انبار احتکار در سه ماهه پاییز در راستای اجرای قانون ثبت کالا در سامانه جامع انبار‌ها اشاره کرد و گفت: به همین منظور با همکاری بازرسان سازمان صمت، سپاه، بسیج، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان ۳۷ انبار در خرم‌آباد و ۱۲ انبار در دیگر شهرستان‌ها کشف شده است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن قاچاق سوخت سامانه جامع انبار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق