Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو  گفت: این تصمیم در نشست پنجشنبه شب معاون وزیر راه و شهرسازی ، نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی  اتخاذ شد، افزود: در سفر پارسال رئیس جمهوری به استان و بازدید دکتر روحانی از  بازار و بافت فرسوده اردبیل ۳۰ میلیاردریال اعتبار مصوب شده بود که در این مرحله پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اجرای بازسازی بازار اردبیل نیازمند اختصاص اعتبار از محل بازآفرینی شهری بوده و با اختصاص این اعتبار عملیات بازسازی اجرایی می‌شود.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به اینکه تملک باغ شریعت ازسوی شهرداری اردبیل به نقدینگی زیادی نیاز دارد ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و مشارکت همه طرف‌های ذیربط عملیات اجرای این پروژه اساسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آغاز شود.

بهنامجو همچنین با اشاره به اینکه ۳۵ درصد از زمین پادگان اردبیل برای ساخت خانه‌های مسکونی مورد نیاز ارتش در این شهر در نظر گرفته شده است، اضهار کرد: به خواسته برحق شهروندان اردبیلی  مبنی بر تامین فضای سبز به میزان کافی از محل اجرای پروژه پادگان احترام گذاشته و تلاشمان بر تحقق آن تا حد امکان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز با اشاره به بازدید خود از بازار قدیمی در هسته مرکزی و محلات حاشیه‌ای شهر اردبیل گفت: در جریان بازدید از مجموعه بازار مقرر شد این بنای تاریخی با همکاری کسبه مرمت شود.
مهدی عبوری افزور: در جریان بازدید از محلات ملایوسف و میراشرف نیز  تسریع در اجرای پروژه‌هایی که از قبل شروع شده بود ،اعم از احداث فضای سبز ، فضای محله و بهداشت مورد تاکید قرار گرفت.

وی بیان کرد: برای هر محله ۲۵ میلیارد ریال تخصیص جدید اعتبار در نظر گرفته شده و این برنامه‌ها تاپایان دولت اجرایی می‌شود.

عبوری تشریح کرد: بافت فرسوده شهر اردبیل با همت مدیریت شهری در حال نوسازی بوده و اعتبارات خوبی در قالب بسته‌های  حمایتی از جمله صدور پروانه رایگان، تخفیف نظارت و اجرا و تسهیلات در نظر گرفته شده،ولی این اقدام با کندی پیش می‌رود که لازم است سرعت گیرد.

علی نیکزاد نائب رئیس  مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر بازسازی بازار تاریخی اردبیل گفت: در این خصوص با صدور رایگان پروانه و مجوز از سوی شهرداری و میراث فرهنگی ، مصالح و دستمزد  با همکاری بازاریان تامین و بازسازی انجام می‌شود.

وی علی افزود: در خصوص املاک اطراف بازار تاریخی نیز که تراکم ساخت ندارند، با صدور مجوز تغییر کاربری با هزینه اندک این واحدها نیز به تجاری تبدیل و نوسازی می‌شوند.

نیکزاد گاز کشی به داخل بازار برای استفاده کسبه را مورد تاکید قرار داد و از هماهنگی برای تحقق این امر با وزیر گردشگری و شرکت گاز خبر داد.

وی با اشاره به اجرای طرح های فرهنگی و بهداشتی در محلات سیزده گانه اردبیل خواستار بازگشایی خیایان منتهی به امام زاده صدرالدین ازسوی شهرداری شد.

مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به شهر اردبیل روز گنجشنبه از محلات حاشیه شهر اردبیل و نیز بازار تاریخی اردبیل بازدید کرده و در نشستی با نمایندگان اردبیل در کجلس و مسئولان استانی پیرامومن برنامه های بازسازی این مناطق تبادل نظر کرد.

برچسب‌ها استان اردبیل شرکت بازآفرینی شهری ایران اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل شرکت بازآفرینی شهری ایران اعتبار استان اردبیل شرکت بازآفرینی شهری ایران اعتبار اخبار کنکور شهر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است

امیر برومند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۸۸ طرح هادی روستایی با اعتبار هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از این تعداد، ۳۸ طرح هادی با اعتبار ۳۳۷ میلیارد ریال از محل عوائد حاصل از فروش زمین‌های روستایی، ۹۰ طرح هادی با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای که معادل ۶۵ درصد تخصیص از اعتبارات ابلاغ شده سال جاری و آسفالت معابر به مساحت ۱۶۰ هزار مترمربع در ۶۰ روستا با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۴۵ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر آسفالت ۸۳۵ هزار متر مربع معابر روستایی استان به طول ۱۰۴ کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۵۱.۷ میلیارد تومان از محل قیر رایگان در قالب ۱۰۳ روستا با مشارکت دهیاری‌ها اجرا شده است.

برومند اجرایی شدن ۱۰۸ طرح هادی به مساحت ۱۵۶ هزار متر مربع در روستاها را از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در سال گذشته دانست و بیان کرد: این طرح‌ها که شامل زیرسازی، ایجاد جدول، آسفالت، سنگ فرش معابر، و ساخت پیاده‌رو است با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال اجرا شد.

کد خبر 6091193

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد