Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی ساختمان جدید پلاسکو خبر داد و گفت: شهرداری تهران پروانه پلاسکو را صادر کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سیدپرویز فتاح در حاشیه بازدید از ساختمان جدید پلاسکو اظهار کرد: 30 دیماه سالگرد حادثه پلاسکو است، فرصت مناسبی شد که امروز با شهرداری و عوامل پروژه بازدید از آخرین وضعیت این ساختمان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرفت فیزیکی این ساختمان 85 درصد است و به قولی که داده بودیم تا پایان سال 99 به جای خوبی می رسیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

فتاح: ساختمان جدید "پلاسکو" تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

وی ادامه داد: واقعیت این است که به دلیل کرونا محدودیت‌هایی در حمل مصالح داشتیم و هم به واسطه تورم بزرگ، هزینه‌هایی را به ما و پیمانکار تحمیل کرد. اما اینها باعث نشد که روند اجرای ساختمان یک روز به تاخیر بیفتد.

وی با بیان این‌که استانداردها، ضوابط شهرداری، سازمان نظام مهندسی، آتش نشانی رعایت شده است، افزود: با شهرداری تعامل خوبی داشته‌ایم،‌ آنها روی مواضع خود پافشاری داشتند اما هیچگاه مانع انجام کار نشدند و ساختمان جدید پلاسکو با هماهنگی خوبی ساخته می شود.

وی با بیان این‌که پروانه ساختمان پلاسکو صادر شده است، تصریح کرد: شهرداری حقوقی داشته که باید پرداخت می‌شد که یا پرداخت شده یا در حال پرداخت است.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به این‌که پارکنیگ پروانه برای ساختمان جدید پلاسکو تامین می‌شود، اضافه کرد: ساختمان پلاسکو تا دو سه ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود. البته تا پایان سال این ساختمان آماده می شود اما قرار بر این شده تا بهره‌برداری ایمن را از این ساختمان داشته باشیم.در واقع از اوایل اردیبهشت ماه سال آینده کسبه مراحل تحویل پلاسکو را طی خواهند کرد. برای نمای ساختمان پلاسکو بناست که نما به روز باشد و به سابقه ساختمان پلاسکو بخورد و تا پایان بهمن امسال نمای این ساختمان کامل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان حادثه ساختمان پلاسکو بنیاد مستضعفان حادثه ساختمان پلاسکو ساختمان جدید پلاسکو ساختمان پلاسکو تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ طرح متروی شهرستانِ اسلامشهر از ۲۶ ماهِ پیش تاکنون بیش از ۵۳ درصد پیشرفتِ فیزیکی داشته است و با ادامه‌ روند فعلی فاز یک این خط تا اواخر سالِ آینده به پایان و بهره برداری می‌رسد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران