Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین دوره جام مینی گلف یادواره مدافعان سلامت صبح امروز (جمعه) با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار در دو بخش زنان و مردان در باشگاه گلف مینیاتور پارک ملت برگزار شد.

خبرگزاری میزان - سومین دوره جام مینی گلف یادواره مدافعان سلامت صبح امروز (جمعه) با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار در دو بخش زنان و مردان در باشگاه گلف مینیاتور پارک ملت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید عزیزی، رییس فدراسیون گلف در مراسم اختتامیه این جام اظهار داشت: اتفاقی خوب برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و دفاع از میهن که در گذشته در قالب‌های مختلف وجود داشته، رقم خورده است. از قدیم ایرانیان مرد میدان‌های بزرگ بودند و امروز کادر پزشکی و درمان مرد میدان دفاع از سلامت هستند و نظیر اسطوره‌های بین‌المللی ایران همچنون قاسم سلیمانی همچنان سنگر دفاع از جان و ناموس ایرانیان ایستاده‌اند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم در کنار هم بر ویروس کرونا غلبه کنیم و پایان کرونا را با هم جشن بگیریم.

رئیس فدراسیون گفت در خصوص جام مینی‌گلف مدافعان سلامت تاکید کرد: امروز برگ دیگری از تقویم فدراسیون در رشته مینی‌گلف ورق خورد. رشته گلف و و همه رشته‌های تابعه آن در فضای باز برگزار و دارای فاصله اجتماعی است. در ایام کرونا این رشته‌ها به عنوان ابزاری برای افزایش شرایط روحی خانواده‌ها باشد. درست است که رعایت قرنطینه لازم است اما امکان حضور ۲۴ ساعته خانواده‌ها در منزل مهیا نیست و افراد می‌توانند در این ایام با خیال راحت به گلف و رشته‌های تابعه بپردازند و در کنار تندرسی به تحکیم بنیان خانواده کمک شود.

مهرداد جمشیدی، دبیر فدراسیون گلف نیز گفت: این دوره از مسابقات با همکاری باشگاه مینی‌گلف مینیاتور برگزار شد و بعد از وقفه دو ماهه و بعد از عادی شدن شرایط، انجام شد. امیدوارم این مسابقات در ماه‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

در پایان این مسابقات نتایج زیر به دست آمد:

بخش بانوان:
نفر اول: زینب هادی‌زاده
نفر دوم: محیا شهسواری
نفر سوم: فرحناز شهسواری

بخش مردان:
نفر اول: حامد عقیلی
نفر دوم: امیرحسین فریدی
نفر سوم: سعید حیدرزاده

بیشتر بخوانید: برگزاری مسابقات مینی گلف جام سلامت از جمعه در پارک ملت

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون گلف عزیزی گلف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون گلف فدراسیون گلف عزیزی گلف مدافعان سلامت جام مینی گلف برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی