Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان جهرم در خطبه‌های جمعه، سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره واکسن کرونا و منع خرید آن از آمریکا و انگلیس را هوشمندانه خواند و بر ضرورت اعتماد و توجه به واکسن تولید داخل تاکید کرد. 

حجت الاسلام محمدحسین مدبر همچنین اظهار کرد: خون سردار سلیمانی پایمال نمی‌شود و  شاهد آن هستیم که پس از شهادت ایشان، بر سر آمریکا و رئیس جمهورش چه بلاهایی آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سرمازدگی در هفته گذشته باغداران جهرمی را دچار خسارت کرد، گفت: کشاورزان این شهرستان نیازمند حمایت مسئولان ‌ هستند؛ از سوی دیگر آنان باید تلاششان را با نیت زکات انجام دهند و زکات مالشان را بپردازند.

مدبر تاکید کرد: قسمتی از درآمد باغداران باید صرف فعالیت‌های تحقیقاتی شود تا کاشت نهال‌ها، مناسب اقلیم شهرستان صورت گیرد و تغییر کشت در تولیدات کشاورزی انجام شود.

 وی همچنین از گلایه شهروندان درباره متکدیانی یاد کرد که برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند و گفت: اگر متکدیان، افرادی نیازمند هستند وظیفه مسئولان است که به آنها کمک کنند؛ اما برخی از آن‌ها به زور قصد گرفتن پول از مردم دارند.

امام جمعه جهرم افزود: براساس فتوای برخی مراجع، تکدی‌گری از مصادیق لقمه حرام است و برای شهر جهرم پسندیده نیست که گاه زنان و دخترانی جوان در سطح شهر به تکدی‌گری بپردازند.

کوبیدن بر طبل جنگ بهانه‌ای بیش نیست

همچنین امام جمعه شهرستان مرودشت در خطبه‌های ۲۶ دی‌ماه عنوان کرد: این روزها در فضای مجازی و برخی رسانه‌های غرب شاهدیم که عده‌ای بر طبل جنگ در خاورمیانه می‌کوبند و از درگیری نظامی آمریکا و ایران سخن می‌گویند که بهانه‌ای برای ایجاد رعب و وحشت در دل افرادی است که دل در گروه استکبار دارند.

حجت‌الاسلام مهدی آقائی اظهار کرد: خاورمیانه از مهم‌ترین منابع اقتصادی غرب است که چنانچه تنشی در این منطقه آغاز شود شریان حیاتی غرب، قطع خواهد شد و آمریکا از این موضوع هراس دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا در انزوای ایران ناکام مانده است، گفت: ترس این کشور از دستان پرتوان فرزندان انقلابی برای انتقام سردار شهید سپهبد سلیمانی و شهید محسن فخری‌زاده است از همین رو با کوبیدن بر طبل جنگ به دنبال فرار رو به جلو است.

شرط بازگشت به برجام، برداشتن تحریم‌هاست

امام جمعه شهرستان بنارویه نیز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سخنان رهبری درباره برجام، گفت: شرط بازگشت آمریکا به برجام برداشتن تحریم‌هاست؛ البته نه مانند دوران اوباما که این توافق بر روی کاغذ صورت گرفت، بلکه چنانچه اروپاییان به تعهد خود عمل کنند، ما نیز عمل خواهیم کرد.

حجت الاسلام سیدعبدالحسن روانبخش افزود: مسئله موشکی جزو برجام نبوده و نیست و کشور باید برای دفاع از خود از امکانات نظامی بهره‌مند باشد.

وی درباره واردات واکسن به کشور گفت: به واکسن آمریکایی و انگلیسی خوشبین نیستیم و چون به آن‌ها اعتمادی نیست این واکسن نباید وارد کشور شود.

برچسب‌ها برجام بنارویه مرودشت خاورمیانه ایالات متحده آمریکا شورای سیاست گذاری ائمه جمعه جهرم قاسم سلیمانی واکسن کرونا فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام بنارویه مرودشت برجام بنارویه مرودشت خاورمیانه ایالات متحده آمریکا شورای سیاست گذاری ائمه جمعه جهرم قاسم سلیمانی واکسن کرونا فارس اخبار کنکور امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه دماوند برگزار شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • استولتنبرگ: اعتماد اوکراین به ناتو خدشه‌دار شده است
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت