Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید حین عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل با بیان اینکه شهروندان استان به طور شایسته، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند، افزود: از این به بعد هم باید با نهایت دقت و حساسیت، دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود، بویژه از هیات‌های مذهبی در ایام فاطمیه انتظار داریم از اجتماعات بزرگ اجتناب کرده  و با عده معدود و محدود عزاداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی تبلیغات دشمنان در باره وضعیت کرونا در کشور افزود: صدا و سیما  با حضور در بیمارستان‌ها  عملا به مردم نشان دهد که فروکش کردن کرونا صحت دارد چون دشمن با تمام توان تبلیغ می‌کند که گزارش‌های  مسئولان در این زمینه صحت ندارد و آن را به موضوع راهپیمایی ۲۲ بهمن رباط می‌دهند.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود از بابت گرانی ارزاق عمومی و عدم تدبیر مناسب در این زمینه ابراز گلایه کرد و گفت: مدیریت چند رقم جنس پرمصرف غذایی که سفره قشر متوسط و پایین را تأمین می‌کند، نباید مسئله سختی باشد.

وی از بابت خاموشی‌های اخیر برق نیز انتقاد کرد.

خطیب جمعه اردبیل در ادامه به  اتفاق‌های اخیر در آمریکا اشاره کرد و گفت: این حوادث نشان داد که دموکراسی آمریکا، قدرت بالا آوردن نخبه را ندارد، در ادوار قبلی ریاست جمهوری آمریکا هم این مطلب کاملا ثابت شده بود، نتیجه آن بوش بود که به بهانه وجود سلاح کشتار جمعی بدون اجازه شورای امنیت سازمان ملل به عراق حمله و دو میلیون انسان را بیچاره کرد و در آخر گفت اشتباه کردیم خدا ما را خواهد بخشید.

آیت الله عاملی بیان کرد: دموکراسی مرحله دوم است، مرحله اول احراز اوصاف آرمانی برای رهبری است عدالت را به تیغ رای سپردن عین ظلم و بی عدالتی است. انسان قمارباز، انسان حرام خوار، انسان بی تربیت و انسان سنگدل بیشتر از ترامپ نمیشود. او هیچوقت معنای اشک یتیم را نمی فهمد. او داروهای حیاتی را تحریم کرد.

به گفته وی، این حادثه ثابت کرد که دموکراسی آمریکایی معیوب است، پس واشنگتنکه می‌گوید من در کل دنیا مسئول دموکراسی هستم و هر جا دموکراسی خراب شود من دخالت می‌کنم از این به بعد باید حیاء کند، این کشور  دیگر حق صحبت از دموکراسی ندارد.

وی با تشریح شخصیت ترامپ، اقدامات و عاقبت وی گفت:  تقریبا تمام رسانه‌های آمریکا سخنان ترامپ را تحریم و او را از رسانه خود بیرون انداختند و در علت آن گفتند سخنان او فتنه درست می کند، این کار معنایش این است که آزادی بیان، قید دارد و مطلق نیست در حالی که غربی‌ها سال‌ها با این گزاره مخالفت کرده و بارها کشور ما و کشورهای مخالف خود را با همین استدلال محکوم کرده اند.
آیت الله عاملی اظهار کرد: اینها همه مقدمه افول آنها و افول تمام تمدن‌هایی است که با مردم خود و ملتها و مفاهیم مقدس بشری اینگونه سلوک کنند.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور اردبیل سید حسن عاملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور اردبیل سید حسن عاملی ستاد اقامه نماز کشور اردبیل سید حسن عاملی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست

به گزارش جام جم آنلاین،بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد جو استان اردبیل تا روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) نسبتا پایدار است؛ هرچند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز به ویژه جنوب استان دور از انتظار نیست.
از روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) سامانه بارشی فعالی به استان اردبیل نفوذ خواهد کرد که موجب ابرناکی، وزش تندباد‌های موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعد و برق (در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه) خواهد شد.
با توجه به رخداد بارش‌های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها نیز انتظار می‌رود.
این سامانه تا اواخر وقت شنبه (۱۵ اردیبهشت) در بیشتر مناطق استان اردبیل فعال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • تنگنا‌های اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل