Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:06:46 GMT

لایک جنجالی گلر پرسپولیس برای خبر جدایی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۲۱۹۳

لایک جنجالی گلر پرسپولیس برای خبر جدایی

بعد از خروج عجیب مدافع استقلال، اکنون شایعات درباره گلر کروات پرسپولیس و تکرار این حرکت از سوی وی نیز شکل گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات عجیب بعد از دربی، خروج شبانه مدافع چپ کروات استقلال از ایران و جدایی او از جمع آبی‌پوشان بود. میلیچ که در ابتدای فصل نیز ساز جدایی از استقلال کوک کرده بود و در نهایت مدیران این تیم موفق شدند بر پایه قراردادی که با او داشتند، او را به اردوی تیم اضافه کنند، بعد از چند هفته نیمکت نشینی و مشکلاتی که در خصوص دریافتی‌اش داشت در نهایت بعد از دربی تهران را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکنون شایعه تکرار این اتفاق از سوی گلر کروات پرسپولیس نیز شکل گرفته است. بوژیدار رادوشوویچ که یکی از باثبات‌ترین خارجی‌های پرسپولیس محسوب می‌شود، بعد از جدایی علیرضا بیرانوند در روزهای پایانی فصل گذشته، به شماره یک این تیم و دروازه بان فیکس سرخپوشان تبدیل شد. با این حال نمایش ناامیدکننده این گلر باعث شد تا برخلاف تصور، او نتواند به هیچ عنوان به عنوان دروازه‌بان قابل اتکا بعد از جدایی بیرانوند خودنمایی کند. در نهایت با حضور حامد لک در این تیم در ابتدای مسابقات گروهی لیگ قهرمانان، بوژیدار به جایگاه همیشگی خود طی فصول اخیر یعنی نیمکت ذخیره‌های سنجاق شد. 

 

بوژیدار که چندی پیش درخواست مربوط به مرخصی برای حضور در کشوری و تعطیلات سال نوی میلادی نیز از سوی کادرفنی رد شده، با ناامیدی بزرگی کار را در جمع سرخپوشان دنبال می‌کند. خصوصا اینکه بعد از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، او در بازگشت به تهران با تاخیر عمل کرد و خواهان دریافتی مطالبات شده بود که این مساله باعث دلخوری مدیران و کادرفنی نیز شده بود.

 

اکنون گفته می‌شود بوژیدار رادوشوویچ نیز در مسیر هروویه میلیچ، هموطن خود در باشگاه رقیب قرار دارد و بعد از جدایی مدافع چپ ملی‌پوش استقلال، این بازیکن نیز احتمالا در تصمیمی جنجالی به صورت ناگهانی تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد. خصوصا اینکه بار دیگر او نتوانسته در رقابت با گلری ایرانی، شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست بیاورد و این شانس را بعد از رقابت بی نتیجه با بیرانوند، اینبار برابر حامد لک نیز واگذار کرده است. گلر کروات پرسپولیس که در فصل گذشته و با حضور کالدرون نیز شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از این تیم به دلیل مشکلات ارزی افزایش یافته بود، اکنون نیز بار دیگر در صدر شایعات قرار گرفته و باید دید مدیران باشگاه و کادرفنی در این خصوص چه واکنشی نشان خواهند داد. او ساعاتی پیش نیز در اقدامی جنجالی در خبری که در این زمینه در یکی از صفحات اینستاگرامی منتشر شده بود، آن را لایک کرده بود تا به این شایعه قوت بخشد.

بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!