Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید الهویی می گوید کیفیت زمین خوب نبوده و به همین علت نتوانسته اند بازی همیشگی شان را انجام دهند.

مربی تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان می گوید زمین حریف سرسخت مان بود و ما هم مجبور شدیم سبک بازی‌مان را عوض کنیم.

به گزارش طرفداری، امیر قلعه ‌نویی بعد از تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری  حاضر نشد و سعید الهویی، دستیار قلعه‌نویی در نشست خبری اظهار داشت:

بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و همانطور که دیروز هم گفتیم انتظار چنین مسابقه ای را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلومینیوم تیم با کیفیت و خوبی است و سبک فوتبالی که بازی می‌کند  را به خوبی اجرا می‌کند.

این مربی ادامه داد:

متاسفانه امروز بازیکنان ما در خط حمله انتظاراتی که از کیفیت بازیکنان داشتیم برآورده نشد در بخش دفاع خوب بودیم. آلومنییوم در بازی‌های گذشته موقعیت ایجاد کرده و بارها گل زده موقعیتی به حریف ندادیم و ساختار تدافعی ما عملکرد خوبی داشت. جای امیدواری دارد اما در بخش حمله کیفیت همیشگی را نداشتیم که بخش مهمش به کیفیت زمین برمی‌گردد. 

وی افزود:

ما در مالکیت توپ در لیگ برتر دومین تیم لیگ برتر هستیم دوست داریم با بازی ترکیبی و پاس‌های کوتاه انجام بدهیم زمین خوب نبود و بخاطر زمین مجبور شدیم از سبک بازی خودمان فاصله بگیریم. انتظارات  قلعه‌»ویی از بازیکنان کیفیت بهتر بالاست. در کنار این موضوع یادمان نرود ما 16 روز بدون بازی بودیم و این چالش بزرگی است، کیفیت زمین و سبک بازی آلومینیوم اراک هم باعث شدکه بازی سخت شود. ان شالله بتوانیم در بخش حمله هم کارها خوب انجام شود.

الهویی تاکید کرد:

به داوری خسته نباشید می‌گویم و نمی خواهیم بی مورد روی داوران فشار وارد کنیم ولی در جریان بازی ویدئو مشکوک پنالتی را دیدیم. ولی سعی کردیم فشاری روی داور ایجاد نکنیم، دو آفساید هم به ضرر تیم ما رخ داد که هر دو می‌توانست به گلزنی تیم ما ختم شود. آنچه بین نیمه و اخر بازی بود صحنه ای بود که روی علیزاده بر روی اوت دستی پنالتی رخ داده بود. امیدواریم داوری‌ها به کمترین سطح اشتباه برسد و تیم‌ها کمک کنند به آنچه  حق‌شان است برسند. برای آلومینیوم اراک آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد اینکه به نظر می رسید آلومینیوم اراک آنالیز خوبی از شما انجام داده بود، اظهار داشت:

بازی روی زمین و ترکیبی اولین پیش نیازش زمین با کیفیت است. زنده روح  و علیزاده بهترین هافبک‌های لیگ هستند اما امروز  آنها تعداد توپ‌هایی که لو دادند بسیار زیاد بود که دلیلش کیفیت زمین بود پاس در زمین می‌دهید که بازی ترکیبی کنید .

وی خاطر نشان کرد:

وقتی زمین کیفیت مناسب ندارد به سود تیم مدافع است تا تیم مهاجم و  زمین حریف سرسخت مان بود و ما هم مجبور شدیم سبک بازی‌مان را عوض کنیم. جای به حریف موقیعیتی ندادیم و گل نخوردیم فقط یک شوت 30 متری زدند ولی باید در لیگ  در زمین‌هایی مثل اراک و تیم‌هایی مثل آلومینیوم امتیازهایی را از دست ندهیم و شکل تهاجمی‌مان را از دست ندهیم.

اخبار داغ 

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه های پرتغال / عکس حمید درخشان در طرفداری: من و کالدرون مثل هم حرف زدیم، به من حمله کردند، به او آفرین گفتند! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل کلاس یان هونتلار و معنا کردن تعویض طلایی در بازی آژاکس و توئنته زیدان: فکر نمی کنم هواداران از هازارد خسته شده باشند؛ عواقب؟ می خواهید ادامه فصل را بیخیال شویم و رها کنیم؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلومینیوم اراک کیفیت زمین سبک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست

سرمربی رُم از عملکرد شاگردانش مقابل یوونتوس در هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله دروسی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در تقابل خانگی با یوونتوس در هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا به تساوی یک-یک و کسب یک امتیاز از این دیدار بسنده کردند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: به نظرم ما بازی واقعاً خوبی را به نمایش گذاشتیم و  و اگر به این واقعیت فکر کنم که 48 ساعت پیش پس از یک مسابقه بسیار فشرده (اشاره به شکست 2 بر صفر خانگی مقابل لورکوزن در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا) که در آن تا آخرین ثانیه جنگیدیم، در این دیدار شاهد بهبود عملکرد تیم بودیم و به خوبی مبارزه کردیم، به همین خاطر می‌توانم بگویم که به این تیم افتخار می‌کنم.

وی افزود: ما از کسب نتایج تساوی خوشحال نیستیم، اما با توجه به نگرشی که از بازیکنانم می‌بینم، اینکه برای کسب نتیجه دست از جنگیدن نمی‌کشند، باعث می‌شود تا از کسب چنین نتایجی هم خوشحال بشوم. با کمی شانس ما می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم، اما آنها هم می‌توانستند پیروز این دیدار باشند. یووه بازیکنانی استثنایی دارد و سزاوار تحسین شدن هستند.

سرمربی رُم همچنین درباره وضعیت مهاجم آرژانتینی تیمش که در آغاز نیمه دوم او را تعویض و نیکولا زالفسکی را به جایش به زمین فرستاد، اظهار داشت: فکر می‌کنم دیبالا از ناحیه عضله نزدیک‌کننده احساس درد داشت، هرچند پائولو گفت که چیز مهمی نیست، اما ما در چند روز آینده وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد. مصدومیت او به نظر جدی نیست.

آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم

دروسی تصریح کرد: هر دو تیم می‌خواستند در این دیدار به پیروزی برسند و هر دو تیم احساس کردند که می‌توانند برنده باشند. این ایده خوبی نیست که مقابل یووه که در ضدحملات آنقدر خوب است، اینطور فضا بدهیم. ما نیاز داشتیم که آنها را به عقب برگردانیم و در 20 دقیقه پایانی بازی این کار را انجام دادیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما یک نقص کوچک داریم و آن این است که وقتی در نتیجه عقب می‌‌افتیم، کمی می‌ترسیم و راه خود را گم می‌کنیم. ما این کار را مقابل ناپولی کردیم و بعد از گلی که از لورکوزن خوردیم هم انجام دادیم. ما باید یک نفس عمیق بکشیم و به یاد داشته باشیم که زمین به طور ناگهانی بزرگتر نشده است، چیزهایی که تا چند دقیقه پیش خوب جواب می‌‌داد هنوز هم می‌توانند خوب جواب دهد، بنابراین ما باید به قطعیت‌های خود نگاه کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند