Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@22:00:22 GMT

کره زمین بدون رژیم ترامپ بهتر خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۳۶۸۰

کره زمین بدون رژیم ترامپ بهتر خواهد بود

وزیر امور خارجه ایران در توئیتی با اشاره به روزهای پایانی شرم‌آور رژیم ترامپ تاکید کرد که کره زمین بدون آن‌ها بهتر خواهد بود.

به گزارش برنا، محمدجواد ظریف در توییتر خود نوشت: خسارتی که رژیم ترامپ به بشریت وارد آورده از دید افراط‌گرایان این رژیم کافی نیست.

ر لیست [ تروریسم] قرار دادن حوثی‌ها که به بدترشدن کابوس بشردوستانه [در یمن] منجر می‌شود و دروغ‌های جنگ‌افروزانه پمپئو علیه ایران در روزهای پایانی شرم‌آور این رژیم، نشانگر بی‌اعتنایی کامل به صلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی

به گزارش ورزش سه، کریمی که اولین گل ایران را در این دوره از مسابقات رساند یکی از بازیکنان مورد اعتماد وحید شمسایی است که هر وقت به کار گرفته می‌شود مفید، موثر و خلاق است.

این بازیکن 27 ساله که یک چپ پای کلاسیک است در این دیدار بارها دروازه حریف را مورد هدف قرار داد و علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند با زیرکی پنالتی گرفت تا ایران به گل ششم برسد.

او گل پنجم ایران را روی فرار چشم‌نواز سالار آقاپور به سبک وحید شمسایی به ثمر رساند. کریمی در حالیکه مدافع حریف او را پشت قوس تحت فشار قرار داده بود، پشت به دروازه پاس زمینی سالار را گرفت، چرخید و با ضربه‌ای نرم اسمش را پای گل پنجم ایران ثبت کرد. گلی که یادآور روزهای اوج سرمربی خوش‌پوش تیم ملی بود.

کریمی که مچ بندی به رنگ پرچم ایران به می‌بندد بعد از گلزنی مقابل دوربین عکاسان شادی کرد.

دیگر خبرها

  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • اعتراضات دانشجویی؛ واقعیت آمریکا بدون روتوش
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • عملیات وعده صادق، بدون دخالت متحدان منطقه‌ای بود