Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد عبدالعلی پور امشب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به آتش‌سوزی منطقه حیران اظهار کرد: با توجه به آتش سوزی به وقوع پیوسته در محدوده هتل پارلا در گردنه حیران، عصر روز جمعه فرماندار آستارا و مدیریت بحران استان گیلان از استان اردبیل جهت خاموش کردن آتش درخواست کمک کردند که بر اساس این درخواست ۴ اکیپ امدادی و آتش نشانی از استان اردبیل در اسرع وقت به منطقه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اولین ساعات آتش‌سوزی گروه‌های امدادی و آتش نشانی آستارا و تالش در محل آتش سوزی گردنه حیران حضور داشتند که با حضور اکیپ‌های مهار آتش استان اردبیل تلاش‌ها برای مهار آتش دوچندان شد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با اشاره به مهار آتش در بالا دست هتل پارلای گردنه حیران عنوان کرد: با تلاش اکیپ‌های آتش نشانی سرانجام  آتش در محدوده ذکر شده مهار شد اما خاکستر نیمه خاموش آتش کماکان می‌تواند مجدد آتش را شعله‌ور کند.

عبدالعلی پور با اشاره به آتش سوزی گسترده در ناحیه جنگلی کشور آذربایجان تاکید کرد: متاسفانه آتش سوزی گسترده‌ای در گردنه حیران در داخل مرزهای کشور آذربایجان در حال شعله‌ورتر شدن است.

 

 

وی گفت: فعلا طرف آذری درخواست کمکی برای مهار آتش نکرده و جنگل‌های حیران به شکل لکه‌ای در داخل مرز‌های آذربایجان در حال سوختن است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل، ۹۹ درصد آتش سوزی جنگل‌ها را عامل انسانی دانست و بیان کرد: از مردم خواهش می‌کنم که هنگام حضور در جنگل از افروختن آتش به جد پرهیز نمایند و نسبت به خاموش شدن آتش‌های برافروخته شده مطمئن شوند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل بحران استانداری اردبیل آتش سوزی در گردنه حیران گردنه حیران مهار آتش آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد (فیلم)
  • آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)
  • هشدار معنادار رشیدی کوچی درباره خطاهای استراتژیک و لجبازی عده ای خاص با مردم /دلم می سوزد...
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است