Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@05:37:57 GMT

اسرائیل و امارات رزمایش مشترک برگزار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۵۱۴۷

اسرائیل و امارات رزمایش مشترک برگزار می‌کنند

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، روزنامه عبری‌زبان «معاریو» از تصمیم امارات و رژیم صهیونیستی برای برگزاری رزمایش مشترک در یونان خبر داد.

جنگنده‌های آمریکا، کانادا، اسپانیا، قبرس و اسلواکی نیز در این رزمایش شرکت خواهند داشت.

این رزمایش که هنوز زمان برگزاری آن مشخص نشده است، برای نخستین بار پس از توافق عادی‌سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی به طور علنی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه معاریو گزارش داد که در دوره‌های گذشته امارات به دلیل نگرانی از واکنش اعراب، خواستار تفکیک وظایف خلبانان و جنگنده‌های خود با اسرائیل بود و تاکید داشت که این تمرین‌ها بدون هیچ‌گونه گفت‌وگو یا عکس مشترک انجام شود ولی این بار رزمایش‌ بدون محدودیت برگزار می‌شود.

امارات قرار است با هواپیماهای F-۱۶ در این رزمایش شرکت کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رزمایش مشترک امارات و رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 19 مائیر مصری کارشناس صهیونیست در مناظره با کارشناس عراقی، تصور شکل گیری یک ناتو منطقه‌ای عبری-عربی علیه ایران را هیچ خواند و گفت: «معنای ناتو است که اگر مثلاً به بحرین حمله شد، اسرائیل باید از مرزهای بحرین دفاع کرده و جان فرزندان خود را فدا کند. آیا اسرائیل دیوانه است که چنین کاری کند؟ هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!» این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن