Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@09:13:18 GMT

فیورنتینا مشتری مدافع رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۵۲۲۲

مدافع راست تیم فوتبال رئال مادرید احتمالا راهی سری‌آ ایتالیا خواهد شد.

خبرگزاری میزان - باشگاه فیورنتینا ایتالیا، علاقه‌مند به خرید آلوارو اودریوزولا، مدافع راست اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید دارد. این بازیکن که سابقه بازی در رئال سوسیداد را در کارنامه دارد، امسال زیرنظر زین‌الدین زیدان در رئال مادرید نتوانسته زیاد برای تیمش به میدان برود و همین مسئله باعث شده تا او بخواهد سانتیاگوبرنابئو را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اودریوزولا پشت سر کارواخال، وازکز و ناچو انتخاب چهارم زیدان برای پست دفاع راست است و در فصل جاری تنها ۵۷ دقیقه و مقابل رئال وایادولید در زمین حضور داشته است. این یعنی بیشتر از ۳ ماه بدون حتی یک دقیقه حضور در زمین. مدافع اهل باسک رئال مادرید، حالا و در پنجره نقل و انتقالاتی کنونی به فکر آینده خود افتاده و دنبال تیمی می‌گردد که بتواند به صورت منظم در آنجا بازی کند.

بیشتر بخوانید: اودریوزولا به دنبال ترک رئال مادرید

انتهای پیام/

برچسب ها: فیورنتینا زین الدین زیدان رئال سوسیداد رئال مادرید آلوارو اودریوزولا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید فیورنتینا زین الدین زیدان رئال سوسیداد رئال مادرید آلوارو اودریوزولا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، تیم لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان یوونتوس بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید، اما با توجه به پیروزی دو بر صفر بانوی پیر در بازی رفت، این تیم به دیدار پایانی راه یافت.

والنتین کاستیانوس در دقایق ۱۲ و ۴۹ دو گل برای لاتزیو در این مسابقه به ثمر رساند تا همه چیز را در مجموع دو بازی مساوی کند، اما آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی یوونتوس تنها دو دقیقه بعد از ورودش به زمین در دقیقه ۸۳ برای بیانکونری گلزنی کرد تا ایگور تودور سرمربی لاتزیو در مقابل تیم سابقش ناکام بماند.

یوونتوس در فینال به مصاف برنده دیدار فرداشب آتالانتا و فیورنتینا خواهد رفت. دیدار رفت این دو تیم با یک گل به سود فیورنتینا به پایان رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد