Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبرد بزرگ تیم‌های پورتو و بنفیکا با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.«مهدی طارمی» تک گل پورتو را به‌ثمر رساند و سپس در دقیقه ۷۳ اخرج شد.

 بامداد شنبه و در حساسترین دیدار لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های پرتغال، پورتو در ورزشگاه «دراگائو» از بنفیکا پذیرایی کرد و در نهایت این دیدار مهیج و پربرخورد که به اُکلاسیکو شهرت دارد با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مهدی طارمی» که این روزها به یکی از بهترین بازیکنان پورتو تبدیل شده است از ابتدا به میدان رفت.

برخلاف انتظار این بنفیکا بود که شروع بهتری داشت و در دقیقه ۱۷ «الکس گریمالدو» مدافع پیش‌تاخته این تیم موفق به گلزنی شد.

پس از گذشت دقایقی بازیکنان پورتو به شرایط مسلط شده و با استفاده از جناحین درپی طرح‌ریزی حمله و رسیدن به گل بودند.

در دقیقه ۲۵ پاس خوب «خسوس کرونا» به «مهدی طارمی» رسید و مهاجم ایرانی پورتو با هوشیاری توانست گل تساوی را به ارمغان بیاورد. این هفتمین گل فصل طارمی بود.

در ادامه، بازی روند متعادلی داشت و تیم‌ها روشی محتطانه را در دستور کار خود قرار دادند.

در دقیقه ۷۳ «مهدی طارمی» به دلیل تکل خطرناک روی پای «اوتامندی» مدافع باتجربه آرژانتینی با کارت قرمز داور جریمه و اخراج شد تا مهاجم ایرانی پورتو، شب پرحادثه‌ای داشته باشد.

همین امر موجب شد تا در ادامه روند بازی در اختیار بنفیکا باشد اما تلاش بازیکنان میهمان برای برتری سودی نداشت و بازی با تساوی به اتمام رسید.

با این نتیجه، هر دو تیم بنفیکا و پورتو ۳۲ امتیازی شده و بر حساب تفاضل گل به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم باقی ماندند. هم اکنون، اسپورتینگ لیسبون با ۳۶ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی

یک پرونده شکایتی علیه باشگاه پورتو به خاطر ستاره تیم ملی ایران به جریان افتاد.

به گزارش مشرق، « شکایت ۲۳۰ هزار یورویی علیه پورتو به خاطر طارمی»، این گزارش امروز (جمعه) نشریه اوجوگو پرتغال درباره ایجاد یک پرونده جنجالی علیه باشگاه پرتغالی به خاطر ستاره ایرانی است.

طارمی با ارزش ۱۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست ایران به شمار می آید. ارزش این بازیکن ایرانی به اندازه برخی از باشگاه‌های فوتبال کشورمان مثل تراکتور و سپاهان(۱۱ میلیون یورو) است.

مهاجم تیم ملی کشورمان در سال ۲۰۲۰ از تیم ریوآوه به پورتو آمد. ستاره ایرانی درخشش بی نظیری با پورتو داشت و موفق شد به همراه این تیم قهرمان لیگ شد و جایزه آقای گلی را کسب کرد.

طارمی زمستان گذشته با مدیران باشگاه اینتر به توافق رسید تا تابستان پیش رو قراردادی ۲ ساله امضا کند.

در زیر می توانید گل تماشایی ستاره ایرانی برای پورتو مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کنید.

نشریه پرتغالی می نویسد که یک شرکت فعال در نقل و انتقالات فوتبالیست ها علیه باشگاه پورتو به دلیل عدم پرداخت کمیسیون قانونی اش در انتقال طارمی شکایت کرده است.

بر اساس گزارش رسانه پرتغالی، باشگاه پورتو موظف به پرداخت این مبلغ قبل انتقال طارمی به اینتر به عنوان بازیکن آزاد به این شرکت نقل و انتقالاتی است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست / تساوی اتحاد کلبا و النصر در لیگ امارات
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست
  • تساوی اتحاد کلبا با گلزنی قایدی + فیلم
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏