Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر« محمد جمالیان» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرستان‌های محلات، شازند، تفرش، زرندیه در استان مرکزی به وضعیت آبی رسیدند و هشت شهر دیگر استان در موقعیت زرد کرونا قرار دارند.

وی اظهار داشت: طبق آخرین رده‌بندی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های ساوه، خمین، خنداب، دلیجان، کمیجان، آشتیان، فراهان و اراک در وضعیت زرد کرونا هستند و با کمترین سهل‌انگاری ممکن است موقعیت متزلزل و شکننده آن‌ها برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی  اراک گفت: تجربه یک سال گذشته به خصوص ماه‌های اردیبهشت تا مرداد ماه نشان داد که  هرگاه  رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی کمرنگ شده ،کرونا با سرعت و وسعت بیشتری  تاخته است.

دکتر جمالیان افزود: با همکاری مردم و مسئولان و اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه، بسیج و هلال احمر ویروس کووید ۱۹ کاهش یافته است.

وی گفت: اگرچه بخش‌هایی از استان شرایط آبی بیماری را تجربه می‌کند اما باید همچنان مجالس، مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و البته رفت و آمدهای مکرر که مهم‌ترین مکان‌های انتقال کرونا است کنترل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی  اراک گفت: به خاطر حفظ شرایط و وضعیت موجود و فعلی البته حفظ جان و سلامتی، همچنان پروتکل‌های بهداشتی تا رسیدن به واکسن البته قابل اطمینان از نظر وزارت بهداشت باید رعایت شود.

 سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۲۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند،‌ از فوت ۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا درشبانه روز اخیر خبر داد و گفت: شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۶۲۱ نفر رسیده است.

«سیما سادات لاری» روز جمعه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر ۲۶ دی‌ماه جاری  بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۶ هزار و  ۴۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۶۳۱ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۲۹۵ نفر رسیده است.

برچسب‌ها کرونا استان مرکزی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استان مرکزی بهداشت و سلامت کرونا استان مرکزی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود

خانم فرجی گفت: امحای بیش از ۱۵۳۹ کیلو گرم انواع مواد غذایی، نوشیدنی، بهداشتی، آرایشی، شوینده غیر بهداشتی و تاریخ گذشته که از ۱۳۰۶ بازرسی در ایام نوروز توسط واحد بهداشت محیط، شبکه بهداشت ودرمان هشترود ضبط شده بود امحا شد.

وی افزود: دراین باره همچنین ۱۵ مورد به امور قضایی و ۲ مورد هم پلمپ واحد صورت گرفته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان