Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@20:38:44 GMT

ثبت چهار وقف جدید در ماکو و چالدران

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۷۰۰۵

ثبت چهار وقف جدید در ماکو و چالدران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چالدران و ماکو از ثبت چهار وقف جدید از نوع کاربری زراعی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان‌ها خبر داد.

«اسماعیل اسکندرزاده»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد:  ۴ وقف جدید در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ارزش ریالی این موقوفه‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چالدران و ماکو با اشاره به اینکه این چهار مورد وقفی کاربری زراعی و مذهبی دارند، افزود: با اضافه شدن این تعداد وقف جدید، تعداد موقوفات شهرستان‌های ماکو و چالدران به ۳۹۴ موقوفه و تعداد رقبه‌ها نیز به ۷۲۶ مورد افزایش یافت.

این مسئول همچنین با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ وقف در جامعه و تشویق مخاطبان به وقف اموال و املاک خود در راستای خیراندیشی و نیکوکاری باید نهادینه شود، تصریح کرد: مردم باید درک کنند که وقف، به معنای واقعی میراثی ماندگار است.

وی در پایان اظهار کرد: وقف صدقه جاریه‌ای است که ثروت را بسان چشمه‌ای همیشه جوشان می‌سازد که هرگز از جوشش باز نمی‌ایستد و برای همیشه روزگار خیر و برکت را بر بستر زمان و اجتماع جاری می‌سازد و صاحب خویش را از بهره‌های عظیم برخوردار می‌کند .

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: وقف جدید ارومیه آذربایجان غربی وقف جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه

رئوف برهانی مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: هم‌اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان در حال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد ۲ مدرسه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر شده و در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان هزینه شده است.

برهانی در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت