Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از دربی خیلی از دوستان با من تماس گرفته و می‌گفتند احساس می‌کنیم می‌توانی در بازی با استقلال گل بزنی.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، وحید امیری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با فولاد خوزستان، اظهار داشت: تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و تمام بچه‌ها مصمم هستند روند خوبی که در بازی با استقلال داشته را حفظ کنیم و بتوانیم با کسب امتیاز در دیدار‌های آینده خود را به صدر جدول برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره احتمال آغاز روند برد‌های پرسپولیس از بازی با فولاد گفت: هواداران عزیز ما در این چند سال همیشه انتظار داشتند تیم‌شان کار بزرگی انجام بدهد و تمام بازیکنان باید این انتظار‌های به حق را درک کنند. تمام تلاش و نیت‌مان برای کسب بهترین نتایج است اما برخی مواقع اسیر اتفاق‌های فوتبال می‌شویم و نتایج دلخواه خودمان و هواداران رقم نمی‌خورد. اطمینان داشته باشید با تمام توان در تمام بازی‌ها ظاهر می‌شویم و دوست داریم همیشه طرفداران خوشحال باشند و به پرسپولیس که از لحاظ شخصیتی و فوتبالی بهترین تیم ایران است افتخار کنند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه بدشانسی‌های این تیم چه زمانی تمام می‌شود، گفت: نمی‌توانیم بگوییم بدشانسی. در سال‌های گذشته خیلی از مواقع گل زده‌ایم و توانسته‌ایم آن را حفظ کنیم اما گل خوردن در دقایق پایانی بازی‌های اخیر نشان می‌دهد تا حدی تمرکزمان پایین است که مطمئن باشید این اتفاق‌ها جایی تمام می‌شود. اینکه یک تیم در بازی‌هایش جلو می‌افتد اما به دلیل نداشتن تمرکز در لحظات پایانی نمی‌تواند نتیجه را حفظ کند از نظر من مقطعی است و امیدوارم این مسائل از بازی‌های آینده تمام شود و با کسب سه امتیاز به جایگاهی که حق‌مان است برسیم.

امیری درباره گلزنی خود در دربی ۹۴ پایتخت خاطرنشان کرد: قبل از دربی خیلی از دوستان با من تماس گرفته و می‌گفتند احساس می‌کنیم می‌توانی در بازی با استقلال گل بزنی. واقعیت این است خیلی تمرکز و فکر کردم اما نمی‌توان تلاش تمام بازیکنان را در نظر نگرفت. نفرات پرسپولیس تا آخرین دقیقه با تمام توان‌شان تلاش کردند و همین امر سبب گلزنی من شد. باید از تمام بازیکنان و افرادی که زحمت کشیدند قدردانی و تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: حمیدرضا گرشاسبی: رسول پناه را مقصر نمی‌دانم/ تغییر موضع یحیی به خاطر صحبت‌های علی نژاد بود

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس وحید امیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس وحید امیری تمام بازی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی

تیم های مس رفسنجان و گل گهر به مصاف هم می روند.

طرفداری | گل گهر به مصاف مس رفسنجان می رود.

اطلاعات بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران بازی: سپاهان - نساجی تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403؛ ساعت 17:45 ورزشگاه: شهدای مس

داور: سیدرضا مهدوی

آمار تقابل های اخیر دو تیم

پیش بازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی