Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین مسابقات یک چهارم پایانی مرحله‌ استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان قزوین برگزار و راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

مرحله یک چهارم پایانی بخش استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین مناظره با گزاره‌ی «ریشه مفاسد اقتصادی در ساختار اداری کشور است» دو گروه مصاف از دانشگاه فرهنگیان و کلام راسخ از دانشگاه علوم پزشکی قزوین با هم رقابت کردند. این مناظره با برتری گروه کلام راسخ به پایان رسید.

مناظره‌ی دوم با گزاره‌ «دولت ایران در برابرِ بحرانِ کرونا عملکردِ قابلِ قبولی داشته ‌است» میان دو گروه مدافعان فرهنگ و سردار هر دو از دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد. در این مناظره گروه مدافعان فرهنگ به برتری رسید.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین، در آخرین مناظره نیز دو گروه مصباح و منادیان سلامت هر دو از دانشگاه علوم پزشکی قزوین با هم رقابت کردند. این مناظره که با گزاره‌ «نگاه اقتصادی به فرهنگ آن را به ابتذال می‌کشد» برگزار شد، با برتری گروه منادیان سلامت به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، گروه‌های کلام راسخ، مدافعان فرهنگ و منادیان سلامت با پیروزی در مناظرات به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافتند، گروه مصاف نیز به عنوان بهترین تیم شکست خورده در نیمه نهایی حضور خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مسابقات مناظره دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی