Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اهدای لوح تقدیر به مهندس عظیمیان، مـــدیرعامـــل شـــرکت فـــولاد مبـــارکه، از تلاش‌هــــای ایـــن شــــرکت درخـــصوص رعایـــت دستورالعمل‌های حوزۀ پدافند غیرعامل قدردانی کرد.
به گزارش شمانیوز؛ در پی دریافت این لوح تقدیر، دبیر کمیتۀ پدافند غیرعامل و مدیر حراست فولاد مبارکه در تشریح اقدامات فولاد مبارکه در این حوزه گفت: پیشبرد اهداف دفاعی و پایداری همگام با رونق و جهش تولید در شرکت فولاد مبارکه موجب موفقیت این مجموعه در بخش پدافند غیرعامل کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه با تدابیر خردمندانه و همت والای مدیریت و کارکنان شرکت که رزمندگان جبهۀ صنعت محسوب می‌شوند، تمامی سیاست‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و هدایت سازمانی در این زمینه مطابق با معیارهای امنیت ملی و مؤلفه‌های دفاعی کشور تنظیم شده و همچنین ملاحظات فنی و مهندسی پدافند غیرعامل در طرح‌ها، عملیات اجرایی و بهره‌برداری فرایندهای تولید تحقق یافته است تا این سرمایۀ بزرگ را در برابر تهدیدهای طبیعی و آنچه ساختۀ دست بشر است، آماده و مصون نگه دارد.
کریم فخارزاده در خصوص ساختار کمیتۀ پدافند غیرعامل در فولاد مبارکه اظهار داشت: در این ساختار مدیرعامل و عالی‌ترین مقام سازمان به‌عنوان رئیس کمیته، مدیر حراست به‌عنوان دبیر و تمامی معاونان به همراه مدیر بهداشت حرفه‌ای و محیط‌زیست (HSE) و فرمانده بسیج کارخانه به‌عنوان اعضای کمیته حاضرند. همچنین این ساختار دارای یک نفر کارشناس مدیریت در مقام هماهنگ‌کنندۀ درون و برون‌سازمانی است که مسئولیت پیونددهی و هم‌افزایی قرارگاه‌ها و کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل (در حال تشکیل) با سلسله‌مراتب بالادستی کشوری را به عهده دارد.
وی دربارۀ آنچه اهمیت توجه به پدافند غیرعامل را در فولاد مبارکه دوچندان می‌کند، گفت: فولاد مبارکه مولود انقلاب اسلامی است و در شرایط بسیار سخت در دوران جنگ و تحریم ساخته شده است. امروز حفظ فولاد مبارکه از اهداف اصلی پدافند غیرعامل است.
مدیر حراست فولاد مبارکه در ادامه خاطرنشان کرد: بحران و جنگ به‌عنوان عوامل همیشه حاضر در حیات بشری، تدابیر و اقدامات کشورهای پیشرفته پس از جنگ جهانی اول در بخش پدافند غیرعامل، شرایط استراتژیک خاورمیانه و کشور در منطقه و جهان، تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر بخش پدافند غیرعامل و حفاظت از زیرساخت‌های کشور از مهم‌ترین عوامل هستند. از دیگر عواملی است که باعث شده فولاد مبارکه همواره اجرای دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل را لازم‌الاجرا بداند می توان به این موراد اشاره کرد: استقرار شرکت فولاد مبارکه در ردیف تهدیدات و تحریم‌های دشمن، نقش ویژه و جایگاه عالی شرکت در عرصۀ داخلی و خارجی صنعت فولاد، اهمیت فولاد مبارکه به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی و یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های اقتصادی و تولیدی کشور، تأکید رئیس هیئت عامل سازمان ایمیدرو در بخش پدافند غیرعامل و تأکید مدیریت عالی شرکت در این حوزه.
گفتنی است در متن این لوح که به امضای سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور رسیده است چنین آمده است:
شکوفایی، بالندگی و استحکام درونی مؤلفه‌های قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون زحمات بی‌وقفه و مجدانه بزرگوارانی چون جنابعالی است که با تکیه بر ایمان و روحیۀ جهادی در عرصۀ اعتلای پدافند غیرعامل و آموزش و فرهنگ‌سازی مفاهیم و اصول آن گام‌های ارزنده‌ای برداشته‌اید.
منبع: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پدافند غیرعامل کشور بخش پدافند غیرعامل پدافند غیرعامل فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد

امتداد- با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران، علی نبوی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، با تایید مصوبه هیئت مدیره شرکت، در حکمی علی نبوی را بعنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب کرد.

شایان ذکر است علی نبوی از آذر ماه سال گذشته بعنوان عضو موظف هیئت مدیره وبانک در این شرکت مشغول کار بوده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ، دستیار ویژه وزیر صمت و رئیس ستاد راهبری شرکت‌های غیرحاکمیتی تحت پوشش وزارت صمت، نماینده وزیر صمت در امور مجامع شرکت‌های دولتی، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه، مدیر بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی، مدیر سرمایه‌گذاری داخلی صندوق توسعه ملی، تصدی سمت مدیرعاملی و مدیر کارخانه و سایر سطوح مدیریتی در بنگاه‌های متعدد صنعتی و تولیدی بخشی از سوابق مدیرعامل جدید «وبانک» در حوزه بنگاهداری و اقتصاد پولی و بانکی کشور است.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی دانش آموخته مهندسی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد